[ad_1]

آیا نیروی هوایی X-37B یک فضاپیمای بدون سرنشین مسلح است که در خارج از جو زمین برای از بین بردن ماهواره های دشمن ، ICBM ها یا هواپیماها از هر نوع فعالیت می کند؟ آیا این یک سیستم عامل نظارت بر موبایل است که برای استفاده از آخرین فن آوری سنسور طراحی شده است ردیابی موشکهای دشمن، هواپیماها و ماهواره ها؟ آیا به عنوان یک سکوی شبکه در حال حرکت یا “گره اتمسفر” برای اتصال ماهواره ها به یکدیگر ، انتقال داده های هشدار دهنده رادار حساس به زمان یا ارسال اطلاعات به دارایی های تسلیحاتی در جو زمین در حال توسعه است؟

هدف و مفهوم هواپیمای بدون سرنشین آزمایشی X-37B Orbital Test Vehicle (OTV) نیروی فضایی ایالات متحده چیست؟ وقتی هواپیمای بدون سرنشین ساخت بوئینگ وارد هواپیمای جدیدی می شود چنین سوالاتی پیش می آید مراحل فن آوری بلوغ و در حال نزدیک شدن به شرایط عملیاتی است. X-37B اولین وسیله نقلیه شاتل Orbiter ناسا با توانایی بازگشت آزمایشات به زمین برای بررسی و تجزیه و تحلیل بیشتر است.

“با دستور از زمین ، OTV به طور مستقل جو را بازیابی می کند ، به طور افقی روی باند فرود می آید و فرود می آید” بیانیه نیروی هوایی.

ظهور این نوع فناوری ، امکان انجام حملات فضایی را در آینده در آینده برای هواپیماهای بدون سرنشین مستقل با سلاح های لیزری و موشکی فراهم می کند. فناوری لیزر به سرعت در حال پیشرفت است و انتظار می رود با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، لیزرهای جنگنده طی چند سال آینده وارد شوند. فاکتورهای فرم کوچکتر ، کاربردهای قدرتمند سلاح های لیزری اعزامی ، قابل ادغام به سرعت در حال ظهور اسلحه برای تسلیحات هواپیماهای جنگنده کوچکتر و قابل مانور هستند ، نوع پیشرفتی که برای تسلیح یک پهپاد فضایی بسیار مطلوب است.

بمب گذار NEW AIR FORCE فقط “2 سال” می رسد

گزارش بی بی سی می گوید: فن آوری های آزمایش شده در این برنامه شامل موارد دیگر شامل راهنمایی پیشرفته ، ناوبری و کنترل ، سیستم های حفاظت حرارتی ، اویونیک ، سازه ها و مهر و موم های با درجه حرارت بالا ، عایق کنفورمال قابل استفاده مجدد ، پرواز الکترومکانیکی سبک است. سیستم های پیشرانه های پیشرفته، مواد پیشرفته و پرواز مداری مستقل ، ورود مجدد و فرود آمدن.

در یک روش آزمایشی ، تاکسی های X-37B Orbital Test Vehicle در ژوئن 2009 در واندنبرگ AFB ، کالیفرنیا پرواز کردند.

در یک روش آزمایشی ، تاکسی های X-37B Orbital Test Vehicle در ژوئن 2009 در واندنبرگ AFB ، کالیفرنیا پرواز کردند.
(عکس مجوز نیروی هوایی)

فن آوری های ذکر شده توسط بی بی سی به عنوان در نظر گرفته برخی از مسائل جالب و مهمی را مطرح می کند ، چندین مورد از آنها مربوط می شود به توانایی انجام عملیات با سرعت بسیار بالا و در نتیجه دمای بالا. “حفاظت حرارتی” از چندین جنبه اساسی برای پرواز فضایی ضروری است ، زیرا نه تنها اطمینان از یک مسیر پرواز پایدار برای سلاح های فضایی مانند ICBM یا موشک های مافوق صوت ، اما حفاظت حرارتی یا نوعی فناوری عایق کاری دقیقاً نوعی فناوری است که انسان برای مسافرت در فضا لازم دارد. این امکان را می دهد که در آینده زمان ناشناخته ای فضاپیماهای پرسرعت مسلح و سرنشین دار حملاتی را فراتر از جو زمین انجام دهند.

دوم ، “مواد پیشرفته” برای بهره برداری موفقیت آمیز از فضا ضروری است ، زیرا همان مواردی است که برای طراحی سازه ها ، اجزا و سیستم های پیشرانه مورد نیاز است که برای دوام آوردن در دما و مشکلات جوی سفرهای فضایی از دوام کافی برخوردار باشند. . مواد از این نوع در حال بلوغ سریع هستند ، زیرا برای استقرار عملیاتی سلاح های مافوق صوت ضروری هستند. آنها نه تنها برای حفظ ثبات پرواز در سرعت های مافوق صوت ضروری هستند ، بلکه لازم است تنظیمات ساختاری برای تولید یک لایه مرزی مناسب از جریان هوا موشکهای رهگیر ، رهگیرها یا فضاپیماها لازم است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

استقلال فضایی همچنین به عنوان الگوریتم های پیشرفته که امکان پیشروی پرواز فضایی مستقل را فراهم می کنند ، مهم است سرعت برق، ایجاد شرایطی که در آن سیستم های بدون سرنشین می توانند مأموریت های نظارتی را انجام دهند ، شبکه های ارتباطی ماهواره ای را تقویت یا گسترش دهند و یا حتی وقتی سلاح هایی را راه اندازی می کنند که توسط افرادی کار می کنند که دارای ظرفیت فرماندهی و کنترل هستند.

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –

[ad_2]

منبع: router-news.ir