ارتش راهی جدید برای پیروزی در یک نبرد نزدیک پیدا می کند


اگر یک جنگنده دشمن چند صد متری فاصله داشت ، دیگری از یک مایل دور حمله می کند ، در حالی که نفر سوم از یک اتاق مجاور در شرایط نظامی شهری نزدیک شلیک می کند ، چگونه سربازان ارتش ایالات متحده چندین مکان هدف را همزمان نگه می دارند ، ادغام می کنند و به سرعت به صورت سه بعدی نقشه برداری می کنند در حالی که آیا برد و فاصله نیروهای دشمن را می دانید؟ آیا می توان با توجه به تفاوت های ظریف چشم انداز ، دامنه ، شرایط ناوبری و محدودیت های چشم انسان ، چنین چیزی امکان پذیر بود؟

این پیچیدگی ها اساس مفهومی را تشکیل می دهند که بر اساس آن ارتش به سرعت سیستم بزرگنمایی بصری یکپارچه (IVAS) خود را پیگیری می کند ، عینک های مبارزه ای که توسط سربازانی که با سنسورهای پیشرفته طراحی شده اند قادر به غلبه بر برخی از محدودیت های بینایی انسان هستند و به سرعت سازماندهی داده ها را برای هدف انجام می دهند.

سربازان ارتش اخیراً طیف وسیعی از عملیات های رزمی را با استفاده از دستگاه سر بصری واقعیت افزوده انجام داده اند که به سربازان منفرد امکان جنگ ، تمرین و آموزش بر روی یک سیستم واحد را می دهد.

در بیانیه ارتش آمده است: سیستم تجسم سرویس یکپارچه توسط یک تیم توسعه دهنده ارتش از طریق یک سری تمرینات اخیر در فورت پیکت ، ویرجینیا نشان داده شد.

ارتش با کنترل آتش سوزی تمدید شده سیستم سلاح مخازن ABRAMS را بهبود می بخشد

“IVAS برای بهبود کشندگی و بقای نیروهای نظامی مجاور از طریق ترکیبی از فن آوری ها و قابلیت های واقعیت افزوده ارائه شده در قالب دستگاه Heads-Up Display طراحی شده است. ارتش در گزارشی گفت: این سکویی است که به سرباز امکان جنگ ، تمرین و آموزش می دهد زیرا از تبادل اطلاعات شبکه ای و فناوری های واقعیت ترکیبی و افزوده استفاده می کند.

یکپارچه سیستم بزرگنمایی دید (IVAS) ، عینک های رزمی که توسط سرباز پوشیده می شود
(ارتش)

دکتر بروس جت ، معاون وزیر امور نظامی ، خرید ، تدارکات و فناوری ، در اوایل سال جاری در مصاحبه ای با Warrior گفت که مهندسان IVAS را با توانایی جبران آنچه که در غیر این صورت برخی از محدودیت ها است ، ایجاد کرده اند. چشم انسان

کار IVAS به درجه ای از آنچه می توان به عنوان “رابط انسان و ماشین” توصیف کرد ، نیاز دارد ، زیرا برخی از فرایندهای عصبی بینایی انسان را با نرم افزاری که برای پردازش ، سازماندهی و نمایش عوامل غیرقابل چالش مانند “درک در عمق “، اشیا per محیطی و سایر عناصر جهت گیری بصری انسان را احاطه می کند.

“ما فاصله را با یک چشم درک نمی کنیم ، فقط کم و بیش می بینیم – اما اگر بتوانم آن را در هر دو چشم قرار دهم ، می توانم شی را به صورت سه بعدی بردارم. برای انجام این کار ، من باید یک سیستم حسگر داشته باشم تا بدانم چشم به کجا نگاه و تمرکز دارد. IVAS این کار را انجام می دهد. این تعیین می کند که شما به چه چیزی نگاه می کنید و چه نوع شیئی را مشاهده می کنید و بر تولید یک تصویر سه بعدی در مقابل شما تمرکز می کند. قسمت خوب این امر این است که من به تمام این اپتیک های سنگین صورت نیاز ندارم. “

همانطور که طراحی شد ، سیستم IVAS برای کاهش رد پای سخت افزار ، کاهش وزن و شاید مهمتر از همه ، ساده سازی داده های جنگ حساس به زمان طراحی شده است.

“ATTACK OF SPEED”: همگرایی یک پروژه ارتش و پایان جنگ سریع مونتینا

“سنسور می بیند که چشم من به کجا نگاه می کند و آن را بر اساس اندازه گیری های خاص نگه می دارد. سپس ، اگر من با یک پهپاد به آنجا پرواز کنم ، IVAS می تواند نشان دهد که پهپاد به صحنه می آید – و آنها را به هم نزدیک می کند تا بتوانم پهپاد را دقیقاً همان جایی که می خواهید قرار دهم. “

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

جالب اینجاست که بخشی از روند بازخورد سرباز شامل درخواست هایی برای جاسازی حتی بیشتر داده ها ، آیکون ها ، جزئیات و اطلاعات جنگی در حسگر است. توسعه دهندگان برای جلوگیری از سربار شدن بیش از حد سربازان ، عمداً مقدار اطلاعات نمایش داده شده در سیستم IVAS را محدود کردند ، اما سربازان سیستم را بسیار دوست داشتند و خواستار نمایش حتی یکپارچه تر بودند.

– کریس آزبورن سردبیر Warrior Maven و سردبیر دفاعی National National است –


منبع: router-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>