اولین زیردریایی موشکی مسلح به هسته ای از کلمبیا در سال 2027 وارد شد.


آنها مخفیانه در گوشه های تاریک فضای زیر آب گشت خواهند زد ، بی سر و صدا حرکات دشمن را ردیابی می کنند ، تهدیدی برای نابودی هسته ای علیه هر کسی که می خواهد اولین ضربه فاجعه بار را به میهن آمریکا وارد کند ، حفظ می کنند.

تخریب امن باعث حفظ صلح می شود … اصلی ترین پارادوکس بازدارندگی استراتژیک هسته ای ، استراتژی پنتاگون است که دنبال می کند و به دنبال راه اندازی ناوگان جدیدی از زیردریایی های با فن آوری بالا و به شدت مسلح با موشک های بالستیک است که برای آغاز دوره جدیدی از بازدارندگی هسته ای ساخته شده است.

نیروی دریایی به General Dynamics Electric Boat معامله ای معادل 9.5 میلیارد دلار برای ساخت دو زیردریایی هسته ای کلاس اول کلمبیا اعطا کرده است ، که این یک قدم بزرگ در ساخت 12 قایق جدید به جای کلاس پیری اوهایو است. اولین زیردریایی برای تحویل ناوگان در سال 2027 و دومین مورد – در سال 2029 برنامه ریزی شده است.

این قایق های 560 فوتی مجهز به موشک های هسته ای Trident II D5 ، مجهز به سیم ، کنترل ناوبری تولید شده توسط کامپیوتر ، سرقت پیشرانه برقی استوانه ای X شکل و فوق العاده آرام خواهند بود. مفهوم با کلمبیا نه تنها برای طراحی چیزی است که برای قرار دادن موشک های هسته ای جدید در هنگام ظهور به روز شود ، بلکه همچنین برای ساخت است به سرقت رفته ترین زیردریایی همیشه وجود داشته باشد در نهایت ، “کشف نشده” ماندن کل بازدارندگی استراتژیک زیر آب است ، چیزی که به درستی می تواند به عنوان توانایی حفظ توانایی تخریب کل شهرها ، حتی کشورها از مکان های ناشناخته و ناشناخته شناخته شود.

SEA ELECTRONIC WAR بسیاری از حمله های دشمن را متوقف می کند

ظهور انواع جدیدتر سونارهای حساس تر ، هواپیماهای بدون سرنشین زیر آب ، اسکنرهای لیزری و روش های شکار زیردریایی که وجود ندارند ، شناسایی نکردن زیردریایی ها را بیش از پیش دشوار می کند.

2008: زیردریایی موشک بالستیک USS Wyoming کلاس اوهایو به پایگاه دریایی Kings Bay نزدیک شد.
(سرهنگ دوم ربکا رباریک / نیروی دریایی ایالات متحده از طریق AP)

کلاس جدید زیردریایی ها ، که در دهه 2080 یا حتی فراتر از آن برنامه ریزی می شود ، می تواند فراتر از 12 قایق برنامه ریزی شده ، بسته به چگونگی توسعه تهدیدهای مختلف ، رشد کند. “کلمبیا” به دلیل اینکه با یک راکتور هسته ای “هسته ای” طراحی شده است ، عمر مبلغ طولانی تری خواهد داشت ، سیستمی که به این معنی است که قایق برای سوخت گیری مداوم مجبور به بازگشت به اسکله نیست. این البته عمر مأموریت را طولانی می کند و بنابراین بهترین گزینه برای زیردریایی ها است. کلاس جدید همچنین شامل برخی از عناصر زیردریایی فوق پیشرفته کلاس ویرجینیا ، مانند کابل نوری برای مشاهده پریسکوپ و کنترل های جوی استیک نیمه مستقل برای جایگزینی سیستم های هیدرولیک قدیمی است.

بسیاری بر این باورند که نیاز به این قایق های جدید فوری نیست و پنتاگون سال هاست که تلاش های زیردریایی کلاس کلمبیا را به عنوان اولویت اول برای دستیابی به وزارت دفاع عنوان می کند ، با توجه به اینکه قایق های موجود در کلاس اوهایو بیش از دهه ها خدمت کرده اند. قصد اصلی

ساخت سریع و تسلیحاتی زیردریایی های جدید موشک بالستیک کلاس JIN نیز از این جهت که تلاش ها را تحریک می کند جای تعجب ندارد. نیروی دریایی PLA در حال افزودن زیردریایی های جدید است و همچنین در حال آزمایش یک موشک هسته ای جدید JL-3 با برد بیشتر است. برد JL-2 موجود تا 4000 مایل است که به زیردریایی های چینی اجازه می دهد مناطق بزرگتری از قاره ایالات متحده را در معرض خطر حمله هسته ای قرار دهند.

هواپیماهای بدون سرنشین دریایی برای حمله به اقیانوس

مقامات نیروی دریایی گفتند: در زیردریایی های کلاس اوهایو امروز ، یک نیروگاه راکتور گرما تولید می کند که بخار تولید می کند. سپس بخار توربین هایی را تولید می کند که برق تولید می کنند و همچنین کشتی توسط “گیرنده ها” به جلو می رود ، که قادر به تبدیل انرژی پر سرعت از توربین به دورهای شافت دور (دور در دقیقه) مورد نیاز برای حرکت ملخ قایق هستند. .

گزارشی از سرویس تحقیقاتی کنگره برای زیردریایی های کلاس کلمبیا در اوایل سال جاری گفت: “انتظار می رود سیستم پیشرانه الکتریکی ساکت و آرامتر باشد (یعنی پایدارتر باشد).”

https://crsreports.congress.gov/product/pdf/R/R41129/174

این زیردریایی های کلاس کلمبیا که به طول 560 فوت طراحی شده اند و از 16 موشک Trident II D5 شلیک شده از لوله های موشکی 44 فوتی استفاده می کنند ، از یک پیکربندی خفیف به شکل X شکل استفاده می کنند. سکان X شکل قدرت مانور زیردریایی ها را بازیابی می کند. مقامات نیروی دریایی ارتش توضیح دادند ، با تغییر طرح های این زیردریایی از استفاده از ملخ به استفاده از مکانیزم پیشرانه برای بهبود آرامش ، این زیردریایی ها قابلیت مانور سطح را از دست دادند.

توسعه دهندگان نیروی دریایی توضیح می دهند که فناوری پیشرانه الکتریکی هنوز هم برای تولید گرما و تولید بخار برای هدایت توربین ها به یک راکتور هسته ای متکی است. با این وجود ، برق تولید شده برای چرخاندن ملخ های قایق به یک موتور الکتریکی و نه به اصطلاح به گیربکس منتقل می شود.

آزمایش های دریایی رنگ جدید ، ویرانگر دائمی HULL در دریای خشن

با توجه به مقاله MIT که سالها پیش هنگامی که پیشرانه الکتریکی به عنوان یک سیستم پیشرانه زیر آب در نظر گرفته شد ، استفاده از موتور الکتریکی مزایای دیگری نیز دارد.

با توجه به مقاله ای با عنوان “ارزیابی و مقایسه موتورهای الکتریکی برای زیردریایی ها” ، استفاده از موتور الکتریکی با تأمین انرژی بیشتر در هواپیما ، استفاده از توان راکتور نصب شده را به روشی کارآمد تر از زیردریایی های مکانیکی بهینه می کند. نویسنده جوئل هاربر می گوید كه در زیردریایی های مكانیكی ، 80٪ از كل راكتور صرفاً برای پیشرانه استفاده می شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

“با یک زیردریایی با انرژی الکتریکی ، توان نصب شده راکتور زیردریایی ابتدا به نیروی الکتریکی تبدیل می شود و سپس به یک موتور پیشرانه الکتریکی تحویل می شود. وی نوشت: “از پتانسیل الکتریکی موجود که برای پیشرانه استفاده نمی شود به راحتی می توان برای اهداف دیگر استفاده کرد.”

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –


منبع: router-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>