[ad_1]

حمله به موشک های کروز دشمن ، جنگنده ها ، هلی کوپترها و موشک های بالستیک با ارتفاع زیاد تهدیدهای قابل توجهی را برای کشتی های سطح نیروی دریایی ایجاد می کند ، به ویژه هنگامی که چندین حمله به طور همزمان می رسد. به طور کلی ، محافظت در برابر موشک های بالستیک ورودی و موشک های هوایی و کروز نیاز به سیستم های دفاعی جداگانه دارد … تاکنون.

خانواده جدیدی از سیستم های راداری SPY-6 به سرعت در حال گسترش از نیروی دریایی ایالات متحده هستند و بخش بسیار گسترده تری از ناوگان را شامل می شوند. قدرتمندترین ، دامنه دارترین و حساس ترین نسخه SPY-6، v1 ، نسخه ای است که اکنون در اولین ناوشکن DDG 51 Flight III از نوع خود ساخته شده است که از آینده USS Jack H. Lucas استفاده شده است. آ گزارش از فرماندهی سامانه های دریایی می گوید دو ردیف از چهار ردیف AMDR (رادارهای دفاع هوایی و موشکی) قبلاً در کابین خلبان جک اچ لوکاس نصب شده است.

در گزارش نیروی دریایی ارتش آمده است: “همزمان با این تلاش ها ، اخیراً نیروی دریایی مجموعه جدیدی از آزمون زمینی AMDR را برای سیستم جنگی پرواز III تصویب و نصب کرد.”

مقیاس های مختلفی از رادار جدید در حال حاضر در ناوگان ادغام شده اند که متناسب با دامنه خاص ماموریت در یک سکوی خاص طراحی شده اند. اسکات اسپنس ، مدیر SPY 6 در Raytheon ، توضیح داد که AN / SPY-6 اولین رادار مقیاس پذیر واقعی است که با بلوک های ساخت رادار ساخته شده است – Radar Modular Assemblies (RMA) – که می تواند برای تشکیل یک دیافراگم رادار با هر گروه اندازه ، کوچکتر یا بزرگتر از رادارهای میدان فعلی. RMA ، بلوک های 2 فوت در 2 فوت در 2 فوت ، می تواند برای کشتی های مختلف پیکربندی شده و متناسب با دامنه مأموریت خاصی باشد ، به انواع مختلف SPY-6 امکان انجام دفاع هوایی با کیفیت بالا در ناوگان نیروی دریایی را می دهد. به عنوان مثال حامل ها و دوزیستان در مقایسه با ناوشکن ها به انواع مختلفی از نظارت و پدافند هوایی نیاز دارند ، به عنوان مثال که برای دفاع هوایی و موشکی به توانایی ترین سیستم های راداری نیاز دارند.

جنگ الكترونيك NAVAL بسياري از دشمنان را در برابر حملات متوقف كرد

این مفهوم برای جلوگیری از نیاز به ساخت یک سیستم رادار جدید است ، اما در عوض برای بهبود و انطباق با سیستم پشتیبانی که در SPY-6 وجود دارد.

ناوشکن موشکی هدایت شده آرلی بورک USS Arleigh Burke (DDG 51) در 7 اکتبر 2018 از مدیترانه عبور می کند - پرونده عکس

ناوشکن با موشک های هدایت شونده کلاس آرلی بورک USS Arleigh Burke (DDG 51) در 7 اکتبر 2018 از دریای مدیترانه عبور می کند – پرونده عکس.
(عکس نیروی دریایی ایالات متحده توسط متخصص ارتباطات دسته دوم جاستین یاربرو / منتشر شده)

خانواده رادارهای SPY-6 به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی با قطعات قابل تعویض ، تخته های کمتر و قطعات ارزان تر از رادارهای قبلی ترمیم می شوند. AMDR به گونه ای طراحی شده است که تا حد زیادی به نوآوری در نرم افزار اعتماد کند ، چیزی که نیاز به قطعات یدکی مختلف را کاهش می دهد. نیروی دریایی یکی از چهار مجموعه برنامه ریزی شده نرم افزار برای سیستم AMDR را به پایان رسانده است.

“بیشتر فن آوری ، منطق فرمان و نرم افزار سیستم SPY-6 مقیاس پذیر است. به گفته کارکنان ریتون ، این مقیاس پذیری می تواند نمونه های جدیدی از جمله نصب مجدد ناوشکن های DDG 51 و نصب ناوهای هواپیمابر ، کشتی های دوزیست ، ناوچه ها یا ناوهای جنگی و DDG 1000 بدون هزینه های توسعه قابل توجه رادار را فراهم کند. .

این مقیاس پذیری به ویژه هنگام رسیدن به توازن نیرو ، گرما و سرمایش لازم برای ساخت سیستمهای SPY-6 AMDR در اسکادرانهای جدیدتر Flight III DDG 51 ، سیستم عاملهایی که به طور خاص برای تولید انرژی بیشتر طراحی شده اند ، بسیار مهم است. در کشتی

هواپیماهای بدون سرنشین دریایی برای حمله به اقیانوس

پیش از این در توسعه AMDR برای ناوشکن های کلاس III Armigh Burke ، ناخدا مارک وندروف مدیر سابق برنامه DDG 51 در مورد تنظیمات فنی مورد نیاز برای ساخت و بهره برداری از سطح جدیدی از قدرت ، ولتاژ و فن آوری خنک کننده به Warrior گفت. واندروف اظهار داشت كه نيروي دريايي با صنعت در حال ساخت ماژول هاي به اصطلاح تهويه انرژي براي تبديل توان الكتريكي كشتي به يك قدرت ثابت 1000 ولت براي رادار SPY-6 است.

در مقاله ای جالب در سال 2016 ، هنگامی که واندروف مدیر برنامه بود ، او روش های فنی برای استفاده و یکپارچه سازی سطح بسیار بالاتری از انرژی الکتریکی را برای سازگاری نسل جدید رادارها با SPY-6 توسعه داد.

واندروف در گزارش سال 2016 خود از مرکز امنیت بین المللی و دریایی توضیح داد: “بنابراین وقتی توان تولیدکنندگان خود را به چهار مگاوات افزایش می دهیم ، با اولین چالش فیزیکی روبرو می شویم. وقتی قدرت را افزایش می دهیم ، باید یکی از دو کار را انجام دهیم. ، یا افزایش ولتاژ ، یا افزایش جریان. در یک سطح خاص جریان عبور از مقدار سیم از طریق سیم کشی که روی کشتی قرار می دهیم دشوار و گاهی خطرناک است. اگر مجبور بودیم افزایش دهیم با آنچه اکنون داریم نیرو ، ما می خواهیم به آن محدودیت ها برسیم. بنابراین ما باید ولتاژ را افزایش دهیم که انجام آن آسان است. ما 4160 ولت نیروی ناو هواپیمابر ، DDG-1000 داریم ، بنابراین ما مجبور شدیم این را برای پرواز III اجرا کنیم. بر روی رادار و سپس با ترانسفورماتورهای 450 بار موجود خود خارج شدیم. “

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

وندروف چند سال پیش به Warrior گفت ، AMDR همچنین باید به فن آوری خنک کننده با پیکربندی خاص مجهز شود ، که احتیاج به احداث کارخانه خنک کننده AC 300 تنی جدید دارد تا جایگزین نیروگاه فعلی 200 تنی شود.

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و ویرایشگر محافظت شده منافع ملی –

[ad_2]

منبع: router-news.ir