حمله دریایی زیردریایی آینده برای سال 2030 – مخفیانه تر ، بزرگتر ، کشنده تر


زیردریایی های آینده نیروی دریایی برای دهه 2030 بزرگتر ، سریعتر ، خودمختارتر ، شبکه و پنهانکارتر از قایق های حمله کلاس کلاس ویرجینیا موجود خواهند بود ، زیرا اندازه بزرگتر اجازه می دهد قایق ها از مدرن تر استفاده شوند فن آوری های آرامش بخش.

پیش بینی می شود که در دهه 2030 ظاهر شود ، طبق گفته های مدیر عامل شرکت ، زیردریایی های جدید حمله کلاس SSN (X) می توانند از نظر اندازه نزدیک تر به کلاس جدید بسیار بزرگتر از زیردریایی های موشک بالستیک مسلح به هسته ای باشند. از BWXT Rex Goveden ، نقل شده در گزارشی توسط موسسه نیروی دریایی ایالات متحده.

کلاس کلمبیا برای جابجایی حدود 20،000 تن برنامه ریزی شده است – در حالی که ویرجینیا فعلی حدود 8،000 تن را جابجا می کند. در این گزارش آمده است که بدنه کلاس کلمبیا حدود 42 فوت است ، در حالی که عرض ویرجینیا 36 فوت است.

وی گفت: “بدنه وسیع زیردریایی ها می تواند ویژگی هایی مانند خفا را بهبود بخشد ، به طراحان کشتی اجازه می دهد تا فن آوری بیشتری برای حذف صدا ایجاد کنند و به فضا اجازه می دهد تا سیستم هایی را برای افزایش سرعت قایق توسعه دهد ، اما ساخت آن گران تر است.” در گزارش USNI.

آیا این پنهانی ترین ، مرگبارترین حمله زیردریایی تاکنون خواهد بود؟ این … نقشه نیروی دریایی است.

همانطور که توسعه دهندگان نیروی دریایی توضیح داده اند ، برنامه هایی برای یک زیردریایی حمله نسل بعدی ، شامل حملات دقیق دوربرد ، تأمین نیروهای عملیات ویژه برای ماموریت های پنهان با حملات پرخطر ، انجام مأموریت های ISR (اطلاعات ، نظارت و شناسایی) است. ، شبکه با سیستم عامل و – شاید مهمتر از همه – عملیاتی که در آبهای پر خطر شناسایی نشده است.

جنگ الکترونیکی NAVAL بسیاری از حملات اندیشه دشمن را متوقف می کند

به عنوان بخشی از توسعه قایق ها ، نیروی دریایی برای یافتن راه هایی برای طراحی یک زیردریایی تهاجمی مناسب برای مأموریت های مخفی زیردریایی SOF ، از سایر گزینه ها ، تجزیه و تحلیل “بهینه سازی SOF (نیروهای عملیات ویژه)” برای بهینه سازی اینها ممکن است شامل عملیات حمله هدفمند ، انتقال اطلاعات یا مأموریتهای نظارتی پر خطر باشد.

پرونده – در این عکس ، که توسط ناوگان دریایی ایالات متحده در 9 ژانویه 2008 منتشر شد ، زیردریایی موشک بالستیک USS Wyoming کلاس اوهایو به پایگاه دریایی Kings Bay ، Ga نزدیک می شود.
(سرهنگ دوم ربکا رباریک / نیروی دریایی ایالات متحده از طریق AP)

اگرچه با توجه به مخفی بودن این نوع سیستم عامل ها ، جزئیات فنی خاصی غالباً در دسترس نیست ، اما طی سالیان که توسعه دهندگان ارشد نیروی دریایی با The National Interest در مورد برخی از زمینه های اصلی تمرکز مدرن سازی صحبت کرده اند ؛ آنها شامل مواد بام جدید برای ایجاد ثبات در زیردریایی ها ، آنتن های جدید برای مسافت های طولانی تر ، مأموریت های نظارت دقیق زیر آب و فناوری جدید موتور برای “آرام کردن” موتور ، از جمله موارد دیگر هستند.

تمام این فناوری در واقع از قبل در زیردریایی تهاجمی USS داکوتای جنوبی ، پیشرفته ترین زیردریایی تحویل نیروی دریایی وجود دارد. قایق جدید که اکنون در حال بهره برداری است ، به عنوان نمونه اولیه ، یک سکوی نیمکت آزمایشی برای توسعه این فناوری های جدید آغاز به کار کرد. تمام این نوآوری های USS داکوتای جنوبی اطلاعاتی درباره بحث های مفهومی فعلی است که اکنون برای نسل جدید زیردریایی های مهاجم در حال انجام است.

عناصر فنی فرماندهی و کنترل زیر آب برای زیردریایی های جدید ، کاملاً طبیعی ، احتمالاً با توجه به افزایش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین زیردریایی طراحی شده اند. نیروی دریایی ارتش با تلاش در ساخت ناوگان کاملاً جدیدی از UUV ها (هواپیماهای بدون سرنشین) که قادر به از بین بردن مین ها ، نظارت های کم خطر ، تحویل لوازم و یا حتی شلیک سلاح های ساخته شده توسط بشر هستند ، به سرعت در حال حرکت است. ” توسعه دهندگان نیروی دریایی در سال های اخیر این موضوع را توضیح داده و توضیح داده اند که چگونه سرویس ، که از قبل در دست ساخت است ، Orca XLUUV – یک وسیله نقلیه بدون سرنشین بسیار بزرگ بدون آب – برای شلیک اژدر پیکربندی شده است.

همچنین ، طبق شهادت کنگره در سال 2016 ، نقل شده در گزارشی در مجله SeaPower ، مدیر سابق زیردریایی PEO (برنامه ریز) مایکل ای. جابالی جونیور ، USS South Dakota شامل یک سیستم پیشرانه هیبریدی طراحی شده توسط DARPA است “که جدید مزایای صوتی. “

منطقه ابتکاری دیگری که می توان در توسعه نسل جدیدی از زیردریایی های تهاجمی مشاهده کرد ، کنترل ناوبری Fly-by-Wire است ، مانند مواردی که در قایق های کلاس III ویرجینیا تعبیه شده است. سیستم Fly-by-Wire به جای استفاده از کنترل های هیدرولیکی کنترل مکانیکی ، از یک جوی استیک ، نقشه های متحرک دیجیتال و سازگاری های مختلف اتوماسیون رایانه ای برای پیمایش در قایق استفاده می کند. این بدان معنی است که سیستم های رایانه ای می توانند عمق و سرعت زیردریایی را کنترل کنند ، در حالی که یکی در نقش فرماندهی و کنترل باقی می ماند.

SEA DANDS FOR SEA HANDS FOR OCEAN ATTACK

مقاله ای از مقاله Navy War College Review در سال 2005 از زیردریایی های کلاس ویرجینیا به عنوان بستری استفاده می کند که از رویکرد مدولار یا رویکرد “معماری باز” استفاده می کند. همانطور که در مقاله دیده می شود ، کلاس ویرجینیا از زمان آغاز به کار خود با ذهن ساخته شده است تا برای پیشرفت های آینده آماده شود.

مقاله جالب Naval War College Review مطابق با نظرات مدیران نیروی دریایی در مورد لزوم توسعه فناوری های آینده برای امکان ادغام سریع سیستم های جدید است. این مقاله آن را به عنوان “تجهیزات پیش بینی نشده نصب شده برای مقابله با تهدیدات غیرعمد و اصرار بر اینکه ویژگیهای اصلی تسهیل کننده مانند خفا هرگز به خطر نیفتد” توصیف می کند. (از زیردریایی به عنوان موردی در تحول: پیامدهای سرمایه گذاری های آینده ، جیمز اچ پاتون جونیور ، 2005)

از یک گرگ عمدتا “تنها” یک دهه پیش ، این زیردریایی تقریباً به عنوان یک مرکز اصلی در جنگ شبکه محور ، ارائه دهنده “تسلط زیر آب” و عنصر اساسی Sea Power 21 (دید ناوگان قبل از بیان برای حمله ای که بر تسلط بر اطلاعات تأکید دارد) ، پذیرفته شده است. “، مطابق مقاله 2005 Naval War College Review.

با توجه به این مقاله ، با توجه به سیر چند ساله کلاس ویرجینیا ، نمونه قابل توجهی برای این نوع رویکرد مدولار وجود دارد. هر بلوک شامل چندین فناوری جدید و تأثیرگذار بود که هنوز در ساخت قایق های قبلی وجود نداشت. به عنوان مثال ، برخلاف واحدهای I و II ، قایق های کلاس III ویرجینیا با ورود لوله های به اصطلاح محموله ویرجینیا ، با افزایش لوله های موشکی جدید که قادر به شلیک 6 تاماهاوک هستند ، قدرت آتش را به طور قابل توجهی افزایش می دهند. Block III همچنین شامل یک سونار نعل اسبی با دیافراگم بالا است که از یک سونار کروی با “پشتیبانی هوا” به یک آرایه “ضد آب” تغییر می یابد ، که مطابق گزارش سال 2014 در NavSource Online ، فشار را آسان تر می کند. “

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

سونار LAB که هم دقیق تر و هم گسترده تر از مدل قبلی است ، با معرفی سیستم های سونار منفعل و “فعال” نیز منحنی را بهبود می بخشد. سیستم های غیرفعال برای ردیابی یا “گوش دادن” به پینگ های صوتی برای شناسایی حرکات دشمن استفاده می شود. این می تواند با عدم انتشار سیگنال به پنهان شدن موقعیت زیردریایی کمک کند ، اما ممکن است خاصیت سیستم سونار “فعال” را نداشته باشد که یک پینگ صوتی را به جلو می فرستد. سپس فناوری این زیردریایی سیگنال بازگشت را برای ارائه “تصویر” از یک جسم دشمن تجزیه و تحلیل می کند تا شامل خطوط ، سرعت و فاصله آن باشد. از نظر تئوری ، سونار مانند رادار کار می کند با این تفاوت که به جای سیگنال های الکترونیکی سیگنال های صوتی می فرستد.

– کریس آزبورن سردبیر Warrior Maven و سردبیر دفاعی National National است –


منبع: router-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>