[ad_1]

بر اساس گزارشی ، انجمن روسای پلیس ایلینوی می خواهد افراد بیشتری درباره قهرمان دفتر جفری بیبر در شرق پیوریا بدانند ، بنابراین بنا دارد برای افزایش پست در فیس بوک ، مبلغ اضافی بپردازد.

اما روزنامه غول رسانه های اجتماعی با استناد به “مسائل حساس اجتماعی” مربوط به تبلیغات که می تواند باعث اختلاف نظر شود ، درخواست گروه پلیس را رد کرد.

اد وویچسکی ، مدیر اجرایی گروه ، به روزنامه گفت نمی تواند باور کند که فیس بوک ادای احترام به یک افسر پلیس را رد کند.

رئیس پلیس چارلستون “بسیار غذا می خورد” با رشد جنایت در ایالات متحده

“از نظر ما ، فیس بوک معتقد است که احترام به یک پلیس شجاع که هنگام دفاع از شهرش در مرکز ایلینوی به شدت زخمی شد ، اشتباه است. این امر چقدر از نظر سیاسی دور است؟” به گزارش ژورنال استار ، وویچیچسکی پرسید.

“فیس بوک معتقد است که احترام به یک پلیس شجاع که هنگام دفاع از شهر خود در مرکز ایلینوی دچار جراحات جدی شده است ، اشتباه است. این امر از نظر سیاسی چقدر دور است؟”

– اد ووجیچوفسکی ، انجمن روسای پلیس ایلینوی

این روزنامه گزارش داد که در ماه فوریه ، افسر بیبر موفق شد به مهاجمی شلیک مرگبار کند ، هرچند در حین توقف ترافیک توسط مظنون چندین ضربه چاقو خورد.

رسانه ها “خاموش کردن چراغ ها” برای نقض گفتار رایگان فیس بوک: SEN. TED CRUZ

در ماه جولای ، گروه پلیس بیبر را کارمند سال خود نامید و پیامی را در فیس بوک ارسال کرد ، اما پس از تلاش برای “افزایش” توزیع نشریه ، پاسخ زیر را از شرکت دریافت کرد:

فیس بوک در بیانیه ای به گروه پلیس گفت: “این محتوای تبلیغاتی به دلیل نقض سیاست ها و دستورالعمل های تبلیغاتی فیس بوک به درستی مورد تایید قرار نگرفته است.” “طبق قوانین: تبلیغ شما ممکن است مورد تأیید قرار نگیرد زیرا در آن از سیاستمداران یا مسائل حساس اجتماعی که می تواند بر افکار عمومی ، نحوه رای مردم و نحوه تأثیر آنها بر نتایج انتخابات یا قوانین آینده تأثیر بگذارد ، نام برده می شود.

پاسخ فیس بوک ادامه می دهد: “سیاست های تبلیغاتی ما مستلزم این است که ابتدا با تأیید هویت خود و ایجاد سلب مسئولیت که هزینه تبلیغات را پرداخت می کند ، خود را مجاز کنید.”

با این حال ، وویچچوسکی گفت که پاسخ فیس بوک برای او منطقی نیست.

وی گفت: “در بیانیه مطبوعاتی ما هیچ اشاره ای به سیاستمداران نشده است و هیچ ربطی به انتخابات یا قانون در حال انتظار ندارد.” “برای ارائه فیس بوک ، این امر بسیار بزرگ به نظر می رسد و می تواند نشانه ای باشد که می خواهد اخبار خوب را برای پلیس مسدود کند.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

به گزارش ژورنال استار ، گروه پلیس با ارسال طوماری در Change.org سعی کرد فیس بوک را متقاعد کند که تصمیم خود را لغو کند.

فیس بوک و اپراتورهای دیگر شبکه های اجتماعی می گویند در پاسخ به شکایات مبنی بر اینکه اجازه داده اند اطلاعات غلط به صورت آنلاین رشد کند ، محتوا را از نزدیک کنترل می کنند.

در پاسخ به ژورنال استار ، بیانیه ای در فیس بوک نشان داد که گروه پلیس ممکن است درخواست نادرستی برای “افزایش” آگهی کرده باشد ، بنابراین این شرکت “مستقیماً با انجمن روسای پلیس ایلینوی تماس گرفت تا نحوه اجرای این نوع تبلیغات را توضیح دهد. “

[ad_2]

منبع: router-news.ir