دارای ترین تغییرات اعمال شده در موتور EF7 جهت تجهیز آن به توربوشارژر، شامل ردوبدل پیستون ها مهم اشکال دارای استمرار اکثر و تراکم زیر تر، طراحی مجدد محیط احتراق و سرسیلندر، به کارگیری از سوپاپ های دود جدید، بازطراحی منیفولد، کارگزاری اینترکولر به جهت خنک کاری هوای فشرده خروجی از توربوشارژر هست که در مقایسه اساسی پیشرانه TU5، مزایای زیادی مانند مصرف سوخت کمتر، تنفس خوب تر و بدور گرفتن سرعت بالا خیس دارد. همین در حالی است که سورن حیاتی امکانات طولانی تر تری مانند گرم اندک آینه های جانبی، تهیه زاویه نور چراغ های جلو و کیفیت خوبتر سیستم صوتی و صد اما سامانه عیب یاب هوشمند (Multiplex)، بالاتر از پارس قرار می گیرد. از مورد ها مشترک این دو خودرو می اقتدار به دو اربگ، دکمه های کنترلی روی فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های برقی تاشوی اتوماتیک، سنسور دنده عقب وتنظیم برقی صندلی های جلو اشاره کرد. در سوی مقابل، پارس آن گاه از 18 سال ساخت همچنان جذاب بوده و اجزای طراحی بدنه کلاسیک نوع آن، اهمیت هم هم خوانی دارند. از لحاظ کیفیت، سورن یک و گردن فراتر از پارس قرار دارد، چرا که متاع داشبورد پژو از پلاستیک خشک است. امروز از رمز و رازهای این ماشین های آتشین خواهم گفت. یک عدد از تکنولوژیهای بکار رفته در موتور TU5 پلاس زمان بندی مداوم متغیر سوپاپ یا این که CVVT هست که در ماشینهای مجهز به این موتور گزینه به کار گیری قرار گرفته است. به جهت نمونه در تقویت و تیونینگ موتور به وسیله ی توربوشارژر قطعات زیر مورد نیاز است: توربوشارژر ( Turbocharger ) ویست گیت ( WasteGate ) سوپاپ تخلیه کمپرس – بلوآفت ( BlowOff – BOV ) سیستم اگزوز وهدرز حلقه و پیستون فورج و افترمارکت و بخش اعظمی قطعات دیگر نظیر ای سی یو های قابل برنامه ریزی از گزاره ای سی یو فورس ( ECU Force ) که مفصل در همین زمان باز‌نگری میشوند. همین وسیله همانند سورن، اساسی استاندارد آلایندگی یورو 4 مطابقت دارد. این عیب در تعمیر قسمتهایی مانند دینام کاملاً مشهود میباشد که در پایینترین قسمت پیشرانه قرار دارد. این پیستون سایز 0.25 با گژنپین مطلوب برای خودروی پژو گونه 206 و رانا TU5 می باشد. پژو 206 تیپ 5 (و 6) مجهز به پیشرانه پر اسم و رسم 1.6 لیتری دو میل سوپاپ (DOHC/16 سوپاپ) TU5 ایجاد پژو فرانسه یکی از محبوبترین پیشرانههای چهار سیلندر تولید همین کمپانی است که در طیف گستردهای از محصولات فرانسوی و چینی موجود در بازار ایران از جمله پژو پارس اتوماتیک، 207 و دانگ فنگ H30 کراس هم به فعالیت رفته است. لطفا بفرمایید برای تقویت شهری 206 tu5 اگه بخوایم از این شاطون فرج و توربو شارژ به همپا پیستون فابریک استفاده نماییم مشکلی پیش میاد؟ می اقتدار گفت که میل لنگ از اجزای اصلی و قلب موتور ماشین است و برای تهیه و تنظیم عملکرد این قطعه، لنگ هایی منحصر به فرد و وزنه مانند بر روی آن وجود دارد. میل لنگ هشت لنگی سبب میشه موتور دور بالایی باشه. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارند البته نهایت زورشون رو باید بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارند ، حالا شما به هر روشی ضریب جرم رو کم کنی یا این که کنی همین پیستونها یک مقدرا توان میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین کار استفاده از پیستون فورج میباشد ، در اصل می تونیم بگم دیر یا این که زود می بایست این فعالیت رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه رینگ پیستون موتور tu5 خرج لحیمه . میشه اکسل رو داد تراشکاری و فنر های اکسل رو عوض کرد. ناچیز کردن دانسیته یه کار بی موردیه وقتی می خواهید 5-6 psi بوست به این تو موتور ، اصلآ اندک کردن دانسیته حتمی نداره ، شما هنگامی جرم رو ناچیز میکنی که بخواهی بوست زیادی از موتور بگیری . از همین رو مسیرهای محل ورود هوا و خروجی دود را طی فرایندی تحت تیتر پورت و پولیش به مقدار مشخصی گشادتر و باطن آنها را صیقلی می نمایند تا هوا به راحتی وارد و دارای کمترین انحصار ممکن از آن بیرون شود. از سوی دیگر، خلل گاز نخوردن و یا به اصطلاح سکته موتور در دنده های یک و 2 (تاخیر توربو) منجر شده که پارس علی رغم قدرت کمتر و دوران بیشتر برای رسیدن از صفر به 100 km بر ساعت، حساس بهتری از شتاب گیری نخستین را، برای سرنشینان خویش نسبت به رقیب به ارمغان آورد و همین در حالی است که در شتاب ثانویه ورق به سمت سورن برگشته و حتی مهم دنده های سبک 4 و 5 هم می اقتدار سراشیبی ها را طی کرد. مهم خرید محصولات همین سوله می توانید از تخفیف های وِیژه برای خریدهای بیشتر بهره مند شوید. برای خرید عمده پیستون و بقیه قطعات این موتورها کافی هست کلیدی واحد فروش در ارتباط باشید. همین پک شامل همگی قطعات ، همگی آلمانی و اصل می باشند. همین کالا حساس کیفیت مرتبه یک بوسیله این فروشگاه ارائه می شود. پارس، دارای تغییر تحول ظاهری پژو 405 و حیاتی ایده ای از نوع 406 طراحی شد. این موتور بر اساس تازه ترین استانداردهای زیست محیطی گسترش پیدا کرده و نسبت به پیشرانه TU5 از لحاظ اقتدار و گشتاور حدود 5 تا 7 درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.

ایندکسر