نیروی دریایی در حال تجزیه و تحلیل طرح های بعدی ناو هواپیمابر است


این موضوع آنقدر غالباً مورد بحث قرار می گیرد که به نظر می رسد خبر قدیمی است ، اما س oldالات مداوم درباره آینده ناوهای هواپیمابر ، اگر امروز بیش از هر زمان دیگری موضوعیت نداشته باشد ، مطرح هستند. آیا حامل ها منسوخ شده اند؟ آیا آنها بیش از حد بزرگ و در برابر وسایل نقلیه پرتاب دوربرد دقیق بسیار آسیب پذیر هستند تا بتوانند برای تأمین نیرو در ساحل کار کنند. آیا معمار نیروی دریایی نسل جدیدی از حامل های با پیکربندی متفاوت ایجاد خواهد کرد؟ شاید کوچکتر ، سریعتر و چابک تر؟

تا آنجا که اخیراً نیروی دریایی ارتش آزاد شد برنامه 30 ساله کشتی سازی نگاهی به تفکر فعلی در مورد جنگ دریایی آینده، واضح است که موضوع همچنان مورد توجه قرار خواهد گرفت. در متن این طرح آمده است که طی پنج سال آینده و بعد از آن ، نیروی دریایی قصد دارد “تحول حامل” را تجزیه و تحلیل کند و می نویسد که این سرویس “همچنان به نیازهای کامل بودجه CVN 80/81 و سفارشات پیشرفته CVN ادامه می دهد. در سال 2026. این بخش همچنین نیاز به ادامه مطالعه از تکامل حامل و انتظار دارد که تجزیه و تحلیل گزینه های تحت FYDP (برنامه پنج ساله هزینه های دفاع) را برای اطلاع از نیازهای بالقوه انجام دهد. “

CVN 80 و 81 ، سومین و چهارمین هواپیمای کلاس فورد ، پس از ساخت موفقیت آمیز فورد کلاس اول USS که هم اکنون در حال نزدیک شدن است ، هم اکنون در حال انجام است.

NAVY RADAR کشتی جدید برای پشتیبانی از استراتژی اجرایی دریایی حمله

پرونده - در 7 سپتامبر سال 2020 ، یک عکس از پرونده ای که توسط نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شده است ، ناو هواپیمابر USS Nimitz از دریای عرب عبور می کند.  پنتاگون روز پنجشنبه ، 31 دسامبر سال 2020 اعلام کرد که ناو هواپیمابر USS Nimitz ، تنها ناو هواپیمابر نیروی دریایی ارتش که در خاورمیانه فعالیت می کند ، به خانه خود به سواحل غربی ایالات متحده باز خواهد گشت.

پرونده – در 7 سپتامبر سال 2020 ، یک عکس از پرونده ای که توسط نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شده است ، ناو هواپیمابر USS Nimitz از دریای عرب عبور می کند. پنتاگون روز پنجشنبه ، 31 دسامبر سال 2020 اعلام کرد که ناو هواپیمابر USS Nimitz ، تنها ناو هواپیمابر نیروی دریایی ارتش که در خاورمیانه فعالیت می کند ، به خانه خود به سواحل غربی ایالات متحده باز خواهد گشت.
(متخصص ارتباطات جمعی کلاس 3 الیوت شاود / نیروی دریایی ایالات متحده از طریق AP)

مسئله آینده در طی سالهای اخیر با جزئیات مطالعات ناوگان به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است و بسیاری از توسعه دهندگان سلاح همچنان به بررسی موارد احتمالی احتمالی می پردازند. برخی از آنها شامل استفاده گسترده تر از هواپیمای فرود مسلح F-35B برای مأموریت های حامل مانند است. البته با حمله نسل 5 توانایی گسترش می یابد بسته تاکتیکی و عملیاتی برای دوزیستان و دوزیستان جدیدتر با قابلیت های جدید برای فرماندهی و کنترل ناوگان بزرگ هواپیماهای بدون سرنشین سطح ، هوا و حتی زیر آب طراحی شده است. آیا دوزیستان می توانند اهداف آسیب پذیر کمتری داشته باشند و به اندازه کافی توانایی ادامه سفرهای دریایی با سرعت بالا برای حمله دریایی را داشته باشند؟

سایر عوامل کلیدی شامل استقرار گسترده هواپیماهای بدون سرنشین سطحی ، هوایی و زیردریایی است ، به این معنی که حامل ها می توانند در مسافت ایمن تری فعال شوند که توسط سیستم عامل های جدید مانند MQ-25 Stingray ، اولین هواپیمای بدون سرنشین بدون سرنشین فعال شوند. می تواند دامنه حملات جنگنده های شلیک شده از ناوهای مانند F-35 و F / A-18 را تقریباً دو برابر کند. سپس این سوال در مورد ایجاد می شود تکامل دفاع دریاییکه به این معنی است که انواع جدیدی از سلاح های دفاعی لایه ای شامل EW (جنگ الکترونیکی) ، لیزر ، واحدهای حسگر هوایی ، رادار پیشرفته و پردازش سریعتر رایانه ای برای کنترل آتش است – همه اینها به طور قابل توجهی توانایی حامل ها را برای کار ایمن در یک محیط پرخطر مانند آبهایی که در حیرت انگیز چین که به شدت تبلیغ می شود حامل قاتل موشک های ضد کشتی DF-26 و DF-21D. تکامل سریع فن آوری دفاع دریایی احتمالاً یکی از دلایلی است که رهبران ارشد نیروی دریایی ارتش همچنان بر این نکته تأکید دارند که ناوهای آمریکایی به جایی نمی روند و می توانند هر زمان که لازم باشد در هر مکانی که بخواهند فعالیت کنند. مادامی که مأموریت طراحی یک نیروی تهاجمی قدرتمند از دریا بر اساس همه برآوردها در اینجا باقی بماند ، قطعاً اندازه خاص ، شکل و پیکربندی فناوری آن می تواند تکامل یابد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

تکامل هواپیماهای بدون سرنشین می تواند کلید پنهان همه این موارد از چند طریق باشد. مطمئناً نیروی دریایی MQ-25 تنها هواپیمای بدون سرنشین پرتاب نخواهد شد ، زیرا دیگران احتمالاً آن را دنبال می کنند ، اما در مورد ایده یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ چه باید کرد سیستم عامل های مشابه حامل ها دارایی های اعتصاب بدون سرنشین را راه اندازی می کنید؟ تمام وقت ، عملیات فرماندهی و کنترل توسط ملوانان انسانی در برخوردهای ایمن انجام می شود؟ این مساله مطمئناً معادله را در مورد کار در مناطق پر خطر که در معرض آتش دشمن قرار دارند ، تغییر می دهد. به عنوان بخشی از این معادله ، به نظر می رسد مهم است که توجه داشته باشیم که نیروی دریایی در حال توسعه مسیر توسعه معادلات جدید است هواپیماهای بدون سرنشین بزرگ مانند برنامه هایی برای کشتی های سطح متوسط ​​و بزرگ بدون سرنشین. هواپیماهای بدون سرنشین بزرگ می توانند جنگ های ضد زیردریایی انجام دهند ، عملیات شناسایی را انجام دهند و حتی حملات هواپیما را از نقاط رصد حیاتی استراتژیک هماهنگ کنند ، به نیروی دریایی اجازه می دهد تا از آنجا که لازم است قدرت را پیش بینی کند.

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –

کریس آزبورن سردبیر امنیتی در منافع ملی *. * آزبورن پیش از این در پنتاگون به عنوان یک متخصص بسیار واجد شرایط در دفتر دستیار وزیر ارتش – تملک ، تدارکات و فناوری خدمت می کرد. آزبورن همچنین به عنوان یک متخصص نظامی پیشرو و زمینی در شبکه های تلویزیونی ملی کار کرده است. او یک متخصص نظامی مهمان در فاکس نیوز ، MSNBC ، کانال نظامی و کانال تاریخ است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات تطبیقی ​​از دانشگاه کلمبیا است.


منبع: router-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>