[ad_1]

نیروی دریایی با برنامه ریزی جدیدی برای اضافه کردن 21 پهپاد به سطح و زیردریایی ها طی 5 سال آینده ، به طرز گسترده ای وارد هواپیماهای بدون سرنشین می شود.

نیروی دریایی به تازگی نسخه خود را منتشر کرده است برنامه 30 ساله کشتی سازی ، که نشان دهنده تأکید روزافزون بر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در نبردهای دریایی است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده ، از هم اکنون تا سال 2026 ، نیروی دریایی قصد دارد 12 کشتی بزرگ بزرگ بدون سرنشین ، یک کشتی سطح متوسط ​​بدون سرنشین و 8 زیردریایی بسیار بزرگ بدون سرنشین را به دست آورد.

در این طرح آمده است: “منابع قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به طیف گسترده ای از توانایی های بدون سرنشین ، از جمله تجهیزات ماشین آلات انسان قبل از خودمختاری کامل اضافه می شود. این سیستم ها قبلاً در بازی های جنگی ، تمرینات و عملیات محدود در دنیای واقعی گنجانده شده اند.”

آزمایش های دریایی رنگ جدید ، ویرانگر دائمی HULL در دریای خشن

این سرویس در حال حاضر به سرعت در حال طراحی و ساخت یک وسیله نقلیه زمینی بزرگ و بدون سرنشین جدید است که از جمله می تواند به نظارت کمک کند ، شکار زیردریایی یا حتی حمله به یک جنگ سطحی در حالی که توانایی دفاع موشکی را فراهم می کند.

در اوایل سال جاری ، پروژه های تحقیقاتی با هزینه ثابت هانتینگتون اینگالز ، لاکهید مارتین ، کشتی سازی بولینگر ، مارینت مارین ، راه حل های دریایی Gibbs & Cox و اوستال ایالات متحده آمریکا مورد مطالعه قرار گرفتند. در حالی که یک برنامه مشخص برای پیشرفت و توسعه نیز هست قراردادهای جایزه اضافی، احتمالاً تا حدودی هنوز تغییر می کند ، حرکت برای قرار دادن این بازیکنان اصلی در قرارداد ، سرعت تسریع در برنامه ریزی نیروی دریایی را نشان می دهد.

زیردریایی موشکی هدایت شونده یو اس اس جورجیا ، در سمت راست ، با کروزر موشکی هدایت شونده یو اس اس پورت رویال ، رزمناو موشکی هدایت شونده یو اس اس فیلیپین ، بدون عکس و هلی کوپتر MH-60R Sea Hawk متصل به یک هلی کوپتر دریایی از تنگه هرمز عبور می کند. نیروی دریایی ایالات متحده توسط متخصص کلاس 2 ارتباطات جمعی ایندرا بوفورت)

زیردریایی موشکی هدایت شونده یو اس اس جورجیا ، در سمت راست ، با کروزر موشکی هدایت شونده یو اس اس پورت رویال ، رزمناو موشکی هدایت شونده یو اس اس فیلیپین ، بدون عکس و هلی کوپتر MH-60R Sea Hawk متصل به یک هلی کوپتر دریایی از تنگه هرمز عبور می کند. نیروی دریایی ایالات متحده توسط متخصص کلاس 2 ارتباطات جمعی ایندرا بوفورت)

این سرویس همچنین با برنامه ریزی برای ORCA ، یک زیردریایی بزرگ مانند زیردریایی که برای افزودن ابعاد جدید به جنگ دریایی طراحی شده ، پیش می رود. به گفته نیروی دریایی ، این ابتکار پیشرفت چشمگیری داشته است.

در اوایل سال جاری ، بوئینگ و لاکهید مامور ساخت چهار ORCA شدند که احتمالاً مأموریت های نظارتی در زیر آب را انجام می دهند و حتی ممکن است اژدرهایی را هنگام مدیریت توسط یک انسان کنترل کنند.

ORCA بوئینگ که طبق قرارداد دریایی قبلی ساخته شده ، براساس هواپیمای بدون سرنشین زیردریایی Echo Ranger ساخته شده است. این یک پهپاد 84 فوت و 50 تنی است که می تواند در عمق حداکثر 11000 فوت کار کند.

NAVY “حرکت می کند” از فعالیت 11 وسیله نقلیه هوایی

این پهپاد داخلی است از موانع جلوگیری کنید، شناور مستقل و سونار پیشرفته. روزنامه اطلاعات بوئینگ در Echo Voyager خود می گوید: “استقلال گسترده وسایل نقلیه به آن اجازه می دهد تا ماهها بدون تماس فیزیکی انسان و در آبهای متراکم کار کند.”

اگرچه مزایای زیادی وجود دارد که هواپیماهای بدون سرنشین به ارمغان می آورند جنگ دریایی، مزایای اصلی شامل دامنه ماموریت و استقامت است. یک کشتی بدون سرنشین یا سکوی زیر آب به معنای واقعی کلمه می تواند ماه ها بدون آن کار کند نیاز به مداخله انسان دارد، خصوصاً اگر به عنوان سرپرست عمل کند.

به عنوان مثال ، یک زیردریایی بزرگ بدون سرنشین می تواند هفته ها به طور مداوم به جستجوی زیردریایی های دشمن و کشتی های سطحی بپردازد در حالی که داده ها را از طریق انواع مختلف به عقب می فرستد کانال های شبکه بدون نیاز به بازگشت به بندر. به گفته این شرکت ، برد بوئینگ ORCA تا 6500 مایل دریایی برد دارد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین اقیانوس در مقاله ای در سال 2015 در مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در هوش مصنوعی پیش بینی شده بود.

مقاله – “رباتیک نظامی: روندهای اخیر و راه حل های درک فضایی توسط آکادمی ملی علوم” (پیتر سیمون زاپاتی) – پیش بینی می کند که از پهپادهای بزرگ زیردریایی برای “انجام مأموریت های بیش از 70 روز در اقیانوس آزاد و دریاهای ساحلی کاملاً مستقل ، با دوام و طولانی ، در خشکی راه اندازی می شوند ، دارای یک سنسور پیشرفته برای محیط ساحلی. “

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –

[ad_2]

منبع: router-news.ir