پیاده روی با سرعت سریع به مدت 30 تا 60 دقیقه در بیشتر روزهای هفته یا در نهایت 150-300 دقیقه در هفته برای کاهش خطرات سلامتی توصیه می شود. دکتر فلاهرتی اضافه می کند که هیدروتراپی سگ به طور معمول در آب گرم انجام می شود. سرعت: سرعت تردمیل با توجه به نوع استفاده از تردمیل مشخص می شود برای مثال، می خواهید بر روی تردمیل بدوید یا راه بروید؟ این نوع کفش ها را باید فقط برای ورزش پیاده روی و دویدن استفاده کنید زیرا این کفشها مناسب کلاس رقص یا آیروبیک نیستند. دربه چالش کشیدن خود اگر مایل به دویدن طولانی در یک هفته هستید نباید روش سریع دویدن را به طور همزمان امتحان کنید . فروشگاه اینترنتی هایپرجیم در زمینه خرید تردمیل ارزان به شما کمک خواهد کرد و به صورت حضوری یا غیر حضوری خرید تردمیل ارزان اما باکیفیتی را تجربه نمایید. زمانی که شما ورزش خود را با استفاده از تردمیل و بدون شیب انجام می دهید می توانید راحت تر این فعالیت را انجام دهید.

با تردمیل میشه لاغر کرد زمانی را که روی تردمیل هستید افزایش دهید.اگر برای چند هفته به مدت 30 دقیقه ورزش کردید یک هفته درمیان آن را نهایت به 45 دقیقه برسانید و بعد از چند هفته به 60 دقیقه تبدیل کنید. بعد از انجام دادن ورزش هر روز خودتان را وزن کنید تا از میزان کاهش وزن خود آگاه شوید. یک مطالعهی دیگر به وسیله دانشگاه گلاسکو دریافت که ورزش کردن پیش از صبحانه (یعنی در حالت ناشتا) منجر به کاهش چربی بیشتر و کاهش بالاتر سطوح چربی در خون میشود. انجام تمرینات زیاد در هفته باید تنها 2 تا 3 بار انجام شود .اما برای آمادگی جسمانی کلی می توان 3 تا 5 بار در هفته تمرین انجام داد. همانطور که می دانید استفاده از دستگاه تردمیل تنها به عنوان لاغری است و برای افرادی استفاده می شود که دوست دارند لاغر شوند یا تناسب اندام خود را حفظ کنند. ورزش مناسب برای لاغری با تردمیل باید به طور ۶۰ دقیقه در طول روز باشد بهتر است تا در این میان یک روز در هفته را به عنوان برنامه استراحت خود قرار دهید. یاد بگیرید که دکمه توقف اضطراری دستگاه کجا قرار دارد. شود بر روی تردمیل می تواند درگیر توله سگ و سگ که مشکلات قلبی، ستون فقرات، دستگاه عضلانی اسکلتی ندارد.

پس از به دنیا آمدن جوجه لاری باید تا سن دو ماهگی به خوبی از آن مراقبت کرد و از رژیم غذایی مقوی اما کم چرب باید استفاده شود تا جوجه به رشد تردمیل وسلو عضلانی کافی برسد. اما تنها داشتن تردمل برای لاغری شما کافی نمی باشد و باید برنامه درست استفاده از آن را بدانید تا به اهداف خودتان و لاغری با تردمیل دست پیدا کنید. بنابراین هر چقدر وزن شما بیشتر باشد آسیب پذیری و معایب استفاده از تردمیل برای شما بیشتر خواهد شد. برای تمرین با شدت بیشتر می توانید سرعت را افزایش داده یا زمان بیشتری تمرین کنید . افزایش شیب موجب می شود بدن شما کالری بیشتری بسوزاند و به کاهش وزن شما کمک می کند . با این حال ، آنها می توانند فضای بیشتری نسبت به سایر گزینه های تجهیزات ورزشی اشغال کنند و می توانند پر سر و صدا باشند. اگر برنامه شما درست و منظم باشد شما می توانید در ماه ۵ کیلو کم کنید و این فقط زمانی ممکن است که انگیزه و ارداه کافی انجام این کار را داشته باشید. در صورتی که توانایی بالایی برای انجام این کار ندارید می توانید آن را در دو ست ۳۰ دقیقه ای انجام دهید.

تردمیل 5 اسب بخار
علاوه بر این موارد در انجام ورزش با تردمیل باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از ویژگی های بسیار خوب این تردمیل خانگی می توان به داشتن نمایشگر آن اشاره کرد که دارای مانیتور LCD می باشد که می تواند اطلاعات کاملی را از جمله سرعت ، ضربان قلب ، کالری و مسافت طی شده را نشان خواهد داد . اکثر تردمیل ها ویژگی های یکسانی دارند که شامل دکمه استارت و استاپ، دکمه ها مخصوص انتخاب برنامه، دکمه های مخصوص سرعت و شیب و همچنین دکمه مخصوص تنظیم وزن می شود. 2. با ویژگی های ایمنی دستگاه آشنا شوید. در هر بار تا 11 درصد از میزان قبلی ، افزایش داشته باشید .همچنین با بستن وزنه به پا و یا پوشیدن جلیقه وزنه که مقاومت را به صورت مساوی در بدن تقسیم کند.نیز می توانید موجب افزایش شدت و سوختن کالری نیز شوید. 1. با صفحه کنترل تردمیل آشنا شوید. از مربی باشگاه بخواهید که آموزش های ابتدایی درمورد صفحه کنترل را در اختیارتان قرار دهد یا قبل از روشن کردن دستگاه دستورالعمل نوشته شده روی آن را مطالعه کنید.

ایندکسر