[ad_1]

اگر یک ناو جنگی زرهی هنگام برخورد با آتش دشمن ، هنگامی که ناوبری و سیستم های هدایت ناگهانی اطلاعات کاذب ، اشتباه یا گمراه کننده ای دریافت می کند ، به سرعت از طریق زمین خشن به سمت تماس دشمن حرکت کند … بنابراین ماموریت را از خط خارج می کند؟ اگر جریان داده داخلی آن بلافاصله بی صدا شود ، رد شود یا غیرفعال شود ، چه می کنید؟ چنین سناریویی که بلافاصله یک مأموریت حمله موفقیت آمیز را به خطر بیندازد یا حتی از بین ببرد ، ممکن است در صورت هک شدن یک اتوبوس سریالی یک وسیله نقلیه توسط متجاوزان سایبری دشمن رخ دهد.

این احتمال با توجه به سرعت نگران کننده ای که مهاجمان سایبری دشمن از فناوری های جدید برای نوآوری در روش های تاکنون ناشناخته یا غیرممکن استفاده می کنند ، واقع بینانه تر می شود.

یک نیاز اساسی برای افزایش امنیت اتوبوس های داده ای وسیله نقلیه یا هواپیما وجود دارد که امکان انتقال اطلاعات مهم درون و بین سیستم عامل ها را فراهم می کند.

“تا زمانی که به اتوبوس دسترسی فیزیکی داشته باشید ، می توانید پیام های موجود در آن را رهگیری کرده و خودآزمایی را تا سطح خانواده انجام دهید. دستگاهی که به خطر بیفتد می تواند پیام های متقلبانه ارسال کند و از طریق روش های پیش بینی نشده بر سیستم تأثیر بگذارد “.” جیکوب نوفکه ، ارشد ارشد مهندسی سایبر ، Raytheon Intelligence & Space ، در مصاحبه با Warrior گفت.

ارتش سیستم کنترل سلاح های بهبود یافته ABRAMS TANK را بهبود می بخشد

Raytheon در میان تعداد انگشت شماری از مبتکران سلاح و فناوری است که برای ایجاد روش های جدید برای محافظت از انتقال داده ها در گذرگاه های سریال تلاش می کند. محصولی به نام Cyber ​​Anomaly Detection System (CADS) برای شناسایی نفوذها از یادگیری ماشین ، اکتشافی و سایر الگوریتم های پیشرفته استفاده می کند.

یک خلبان نیروی هوایی F-35 Lightning II در 12 دسامبر 2013 در پایگاه نیروی هوایی Eglin ، فلوریدا آماده سوخت گیری می شود - پرونده عکس.

یک خلبان نیروی هوایی F-35 Lightning II در 12 دسامبر 2013 در پایگاه نیروی هوایی Eglin ، فلوریدا آماده سوخت گیری می شود – پرونده عکس.
(عکس فرمانده ستاد کریستوفر کالاوی / 434 مین شارژ هوا / روابط عمومی بال)

“CADS ترافیک اتوبوس را تجزیه و تحلیل می کند و اگر تهدیدی وجود دارد در زمان واقعی تشخیص می دهد. CADS به عنوان یک سیستم تشخیص نفوذ عمل می کند ، رفتارهای غیر عادی را در محتوای پیام ، توالی ، زمان و سایر عوامل تشخیص می دهد. “

اتوبوس های سریالی هواپیماهای قدیمی و وسایل نقلیه رزمی ممکن است در برخی موارد به ویژه آسیب پذیر باشند ، و این دلیل ابتکارات مداوم پنتاگون برای محافظت بهتر از انتقال داده ها با استفاده از فن آوری های جدید توسعه یافته صنعت است.

“اینها به طور سنتی اتوبوس های سری کم سرعت هستند که حفاظت خاص خود را ندارند. افزودن امنیت بدون تغییر ساختار قابل توجه سیستم دشوار است. “

“حمله سریع”: همگرایی یک پروژه ارتش و پایان دادن به رعد و برق

CADS از یادگیری ماشین و سایر تکنیک ها برای تعریف و شناسایی رفتارهای غیرعادی ناشی از گذرگاه های داده و ارائه سیگنال فوری مبنی بر اشتباه بودن اشکال استفاده می کند.

چندین سال است که تلاش ها ادامه دارد و اکنون به دلیل نوآوری های جدید در انعطاف پذیری سایبری مانند CADS Raytheon با هدف شناسایی ترافیک داده های غیر عادی که از طریق یک گذرگاه سریال در حال حرکت است ، شدت بیشتری می یابد. به عنوان مثال ، یک یادداشت 2016 توسط مایکل گیلمور ، مدیر وقت آزمایش و ارزیابی عملیاتی DOD ، خطرات خاص مرتبط با گذرگاه های داده قدیمی یا استاندارد را برطرف می کند.

در این یادداشت آمده است: “هواپیماها با استفاده از استاندارد نظامی (MilSTD) اتوبوس های داده ای 1553 یا معادل تجاری (مانند Aeronautical Radio INC 429 و همچنین سری 700 و 800 اتوبوس های داده پرسرعت هواپیما) و همچنین وسایل نقلیه با استفاده از هر دو MilSTD 1553 و منطقه کنترل تجاری ، پروتکل های گذرگاه به طور بالقوه در برابر حملات سایبری از طریق کد و داده های وارد شده از طریق این پروتکل های ارتباطی آسیب پذیر هستند. “

بسیاری از شبکه ها ، سیستم های تسلیحاتی و حسگرها به طور فزاینده ای به فناوری گذرگاه اطلاعاتی متکی هستند ، که هم عملکرد را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و هم نیاز به تقویت امنیت سایبری را افزایش می دهد ، زیرا حملات تأثیر بیشتری دارند.

جنگ الكترونيك NAVAL بسياري از دشمنان را در برابر حملات متوقف كرد

“دفاتر برنامه ارتش REB را ارائه می دهند [Electronic Warfare]، ابزارهای مدیریت عملیات سایبری و شبکه که به ما امکان می دهد تهدیدها را ببینیم ، شناسایی کنیم و در نهایت به آنها واکنش نشان دهیم و نرم افزار و سخت افزاری اضافه کنیم که به طور فیزیکی از سیستم ها محافظت می کند. “Paul Mehni ، مدیر ارتباطات Army PEO C3T (کنترل ارتباطات اجرایی). دفتر برنامه – تاکتیکی) ، گفت جنگجو.

اگرچه محصولی از تحقیق و توسعه داخلی است ، اما ریتون از فناوری CADS خود در ارتش برای ارزیابی چگونگی یکپارچه سازی و افزودن امنیت به سیستم های موجود استفاده می کند.

“ما این فن آوری ها را می گیریم و آنها را در یک آزمایشگاه آزمایش ادغام می کنیم و در بعضی موارد آنها را در سیستم های سلاح ادغام می کنیم و در زیرساخت آزمایش قرار می دهیم. ما با مشتریها کار می کنیم تا اسناد کنترل رابط آنها را به دست آوریم و CADS را در مورد رفتار خوب آشنا آموزش دهیم. وقتی این مورد را در سیستم گرفتیم ، می توان از CADS برای تشخیص ناهنجاری ها استفاده کرد. “

تلاش های ریتون برای CADS مربوط به تلاش گسترده پنتاگون و صنعت برای فراتر رفتن از سادگی استفاده از رویکرد امنیت سایبری برای استراتژی عمیق تر تاب آوری سایبری است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

“امنیت سایبری بیشتر بر پیشگیری و بازدارندگی متمرکز است تا کسی از سیستم خارج نشود. انعطاف پذیری سایبری بیشتر بر مأموریت متمرکز است و فرض بر این است که مهاجم در سیستم خواهد بود و برخی از کنترل های امنیت سایبری شما را برای دستیابی به دسترسی و امتیازات تصویب می کند. نوفکه گفت: “انعطاف پذیری سایبری به این معنی است که شما هنوز هم می توانید از این ماموریت پشتیبانی کنید.”

– کریس آزبورن سردبیر Warrior Maven و سردبیر دفاعی National National است –

[ad_2]

منبع: router-news.ir

ایندکسر