پیستون رینگ حیاتی اتصال مستقیم برای آببندی در قطعات اهمیت اختلاف فشارهای بالای 15 بار استعمال می شود. چند طرح از برنامه ای تماما شناور به کارگیری می نمایند که در هر دو مؤلفه سست است. ظاهر فیوز حرارتی شبیه به یک سیم است که در دو بخش ابتدایی و انتهایی آن یک پایانه وجود دارد. روزگار عیبیابی سردخانه باید حتماً به همین موضوع توجه داشته باشید که روی یخچالها یک قطعه دیگر به اسم فیوز حرارتی هم وجود دارد. در یخچالهای جدید فراست معمولاً قطعهای اهمیت اسم هیتر المنت یا این که المنت هیتر وجود دارد. در کنار رله آغاز قطعه دیگری با نام مشابه به این معنی که رله اُوِر وجود داراست که در بخش اعظمی از اسباب برقی و لوازمخانگی وجود دارد. پمپ پیستونی هیدرولیک بهترین و مناسب ترین تعیین جهت به کارگیری در مدار هایی هست که فشار کاری آنان بالا به این معنی که تا 700 بار می باشد. اگر دما از همین محدوده تجاوز کند و به کلمه دیگر بخش اعظم شود در عاقبت این قطعه یعنی فیوز حرارتی میسوزد. دمای فیوز حرارتی در یخچالها معمولا چیزی در حدود ۷۲ تا ۸۲ سکو سانتیگراد است. نکته حساس این است که همین روزها که الکتریسیته بخش اعظمی از مناطق انقطاع میشود، همین قطعه باید به صدق عمل نماید تا مانع جراحت رسیدن به سردخانه در اثر قطع و وصلیهای مکرر الکتریسیته شود. عملکرد همین قطعه به این شکل میباشد که وقتی که گاز یخچال بوسیله کمپرسور اهمیت فشار زیادی به سمت اپراتور دستگاه ارسال می‌گردد و در اپراتور سرمای اضطراری به گاز داده میشود، گاز به سمت حرفه فریزر ارسال می شود تا حیاتی یاری آن محفظه و یا این که کابین فریزر خنک شود. وقتی دمای هیتر المنت زیاد میشود، فیوز حرارتی به مراد در اختیار گرفتن کردن دمای هیتر المنت بهترین پیستون به جهت tu5 وارد کار میشود. در اکثری از موردها چشم شده می باشد که بالا رفتن دمای فیوز حرارتی و سوختن آن منجر آسیب دیدن سردخانه و آتش گفتن آن شده است. در خصوص کندانسور یخچال بایستی به همین مسئله اعتنا داشته باشید که قطعه کندانسور فریزر یک قطعه ماندگار و همیشگی در یخچال فریزر میباشد که چنانچه از آن محافظت به اندازه به فعالیت بیاید هیچوقت دچار ایراد و جراحت نمی‌شود و به هیچ تیتر نیازی به تعمیر پیدا نخواهد کرد. از دیگر مزیت های همین ماشین بایستی به اکسل های کار کشته به ملازم فنربندی اهمیت طراحی دو جناغی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم- منیزیم به یار توپی چرخ حیاتی استحکام و عملکرد فراوان بالا در کنار آیرودینامیک بهینه بدنه ماشین دارای مقاومت هوای اندک در حین رانندگی اشاره کرد. که بایستی حیاتی فیلر مطلوب ترازو گیری شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کرد. فقط ضعف پیستون های آلومینیومی بالا بودن ضریب انبساط حجمی آنها میباشد . ولی ضروری به ذکر است که به استدلال طرح پیچیده تعمیرات آنها مهم ایراداتی مواجه است. همین به این معناست که امکان اندک کردن. پیستون شما باید قابلیت و امکان اطمینان و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد، البته وزن آن می بایست تا حد ممکن کم باشد. شما باید بدانید که نقص‌ هر قطعه از سردخانه را به چه صورت باید پیدا کنید تا بتوانید به صدق آن را برطرف کنید. پی بردن این نکات به شما یاری می‌کند تا در روزگار عیبیابی سردخانه بتوانید خلل حیاتی و با دستگاه را خوب تر پیدا کنید و آن را برطرف کردن تحقیق درباره پیستون ماشین کنید. به این برهان هنگامی که در حال عیبیابی یخچال فریزر خویش هستید حتماً به این مورد قضیه اعتنا کنید. باانتخاب صحیح و صحیح اسباب و اثاث یدکی و پیستون خودرو مانع از آسیب وصال به خودروی خود شوید. بوش پیستون یکی از مهمترین اسباب یدکی اتومبیل محسوب میگردند و از خرابی موتور خودروی موردنظر، به شدن پیشگیری می نماید بدین ترتیب عملکرد آن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. در این موتور ۸ سوپاپ هر پیستون حیاتی داشتن دو جای سوپاپ بر روی تاج از برخورد و خم شدن سوپاپ ها حین پاره شدن تسمه تایم پرهیز می کند. نکتهای که در دوران عیبیابی یخچال فریزر حتماً می بایست مد لحاظ داشته باشید این هست که ظاهر هیتر المنت مشابه به ظاهر اپراتور است براین اساس زمانی که در اکنون پیدا نمودن مشکل یخچال فریزر هستید توجه داشته باشید که این دو قطعه را حیاتی هم اشتباه نگیرید. به جهت این که در روزگار عیبیابی یخچال کارایی قطعه کندانسور سردخانه را تحلیل کنید اعتنا داشته باشید که راه شکافت گرد و خاک و کثیفی به این قطعه تماما بسته شده باشد. در حین عیبیابی سردخانه حتماً به همین مسئله توجه کنید که اُوِرلود اساسی پایه مشترک کمپرسور به رخ سری بسته میشود. زمانی که دمای سردخانه در حالا ذیل وارد شدن می باشد همین قطعه هشدار کمتر دما را از ترموستات اخذ مینماید و کمپرسور را برای این که بتواند دمای آیتم نیاز کابین فریزر را تأمین نماید به فعالیت میاندازد. عیبیابی ترمودیسک نیاز به تخصص و تجربه زیادی داراست و از این رو خوب تر میباشد در این گزینه از متخصص کارآزموده و دارای تجربه کمک بگیرید. برسد، ارتباط میان این کنتاکتها در ترمودیسک کاملا جدا میشود. در همین شرایط می باشد که بایستی هیتر المنت دستگاه وارد کار شده و فعال شود. در اين شرایط كه ديواره يا مرحله جانبي رينگ به صورت شيبدار ساخته شده می باشد ، بايد کناره تيز رينگ به سمت پايين باشد تا هنگام بالا رفتن پيستون ، اين رينگ برروي لايه روغن موجود بر بر روی دیوارة سیلندر ليز خورده و از جارو كردن روغن هاي جداره سيلندر به سمت محیط احتراق جلوگيري كند . به جهت اشخاصی که هر جور نگرانی در گزینه دقیقا چه جایی و همچنین هدایت در مورد چگونگی استفاده از انواع پیستون دیزل ، شما احتمالا می توانید دارای ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر