کارکرد رینگ های متراکم، جلوگیری از خروج گاز است، در حالی که حلقه های روغن، مقدار روغن روی جداره پیستون را کنترل می کنند. به گزارش خودروتک، این قطعه گوشه ای از سیستم احتراق داخلی ماشین میباشد که با فشار گاز ناشی از احتراق در گوشه و کنار احتراق بالای سیلندر کار می کند. پیستون قطعه ای می باشد استوانه ای شکل که در داخل سیلندر به بالا و تحت حرکت می نماید و فرایند گوناگون کارموتور را ساخت می کند. 1- ایجاد شیار افقی در ساختمان پیستون، که به آن سد حرارتی گفته می شود. در همین دسته، در تاج پیستون برای سر شمع و یا سوپاپها فضایی را اهمیت گود کردن آن ساخت میکنند. در خودروهایی که سیستم تایمینگ و سوپاپ آن ها متغیر می باشد ( در بخش تایمینگ به توضیح آن پرداخته ایم ) برای پرهیز از بازخورد سوپاپ ها به پیستون ، شیارهایی بر مطابق رخ سوپاپ در پیستون ساخت کرده اند تا چنانچه سوپاپ در زمان بالا بودن پیستون ، زیر بود ، اساسی پیستون عکس العمل نکند. واجب به ذکر می باشد در هنگام ایجاد شیار، شیار عمودی را مقداری مایل ساخت می کنند تا سیلندر، در گیر خط اتادگی نشود. می شود. به همین منظور پیستون را به قشرهای حافظ آغشته می کند تا مقاومت پیستون در برعلیه سایش افزایش یابد ضروری به ذکر می باشد که بعضا از این پوشش ها مانند پوشش گرافیتی، روغن را در خویش نگه می دارند. در طرز ریخته گری، مدل همین قطعه رخنه رخنه میباشد و در پیچ های بالا، اقتدار حتمی را ندارد. در مقابل، پیستون آهنگری اهمیت اعتنا به بدنه فشرده تر، حساس قدرت بیشتری نسبت به گونه ریخته گری شده است. گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک خیس کار می کند.اما افزایش ضخامت کف پیستون منجر ارتقاء وزن آن می شود.همچنین در صورتی که کف پیستون خیلی سرد فعالیت کند،لایه های ترکیب هوا-سوخت همسایه آن نمی سوزد.مخلوط هوا-سوخت نسوخته از روش اگزوز در محفظه پخش می شود.در سرانجام بازده موتور کمتر و دود آن ارتقا می یابد. در اینجا اکثر به تحلیل وب وبسایت پیستون عظام پیکان.

ایندکسر