[ad_1]

در حال حاضر در حال ساخت و یک قایق گشت دریایی (OPC) به سرعت در حال ظهور است ، گارد ساحلی سال آینده به اقیانوس برخورد می کند ، ابعاد استراتژیک و تاکتیکی جدیدی را به دفاع کشور ، تبادل داده های چند سرویس و بسیاری از مسائل دریایی مهیب وارد می کند. امنیت مربوط به نیروی دریایی ایالات متحده و پنتاگون.

این تلاش ساختمانی مداوم شامل ابتکاری برای توسعه ابعاد جدید فناوری کشتی از طریق مشارکت مشترک بین گروه کشتی سازی شرقی و Northrop Grumman است که برای تهیه سیستم های C4ISR (فرماندهی ، کنترل ، ارتباطات ، رایانه ها ، نظارت و شناسایی) برای بهینه سازی ESG طراحی شده است. چشم انداز و طراحی OPC برای کشتی.

همکاری نزدیک با ESG برای اطمینان از انطباق زیرساخت های فنی کشتی با چشم انداز ساختاری ESG برای کشتی ، مشخصات طراحی و الزامات فنی ، Northrop Grumman یک سیستم یکپارچه پل ایجاد می کند ، یک مجموعه تلفیقی از فن آوری های اتصال سکان و مراکز کنترل به پیشرانه ، کنترل و ناوبری کشتی. نورثروپ گرومن به عنوان بخشی از مشارکت خود ، سیستم شبکه رایانه ای کشتی ، سیستم کنترل ماشین و سیستم کنترل پیشرانه را به همراه مانیتور و کنترل نیروگاه پیشرانه کشتی نیز فراهم می کند. جالب اینجاست که نورثروپ گرومن برای بهینه سازی عملکرد و ایجاد قابلیت ارتقا sustainable پایدار ، از بخشی از مشترکات آن در فن آوری پیشرفته ای که در سایر کشتی های نیروی دریایی و گارد ساحلی تعبیه کرده است ، استفاده می کند.

شبکه پیشرفته و C4ISR برای چشم انداز گارد ساحلی OPC بسیار مهم است ، تا حدی به این دلیل که این سرویس به دنبال خرید 25 کشتی جدید برای جایگزینی ناوگان موجود با کمتر از 30 قایق میان برد هامیلتون است.

جنگ الکترونیکی NAVAL بسیاری از حملات اندیشه دشمن را متوقف می کند

“این بزرگترین دستاورد در تاریخ گارد ساحلی ایالات متحده است. ما مسئول بیشتر توانایی های OPC C4ISR هستیم ؛ از جمله سیستم فرماندهی و کنترل ، ارتباطات ، ناوبری از طریق سیستم پل یکپارچه ، سیستم شبکه رایانه ای کشتی ، سیستم توزیع داده ها برای سیستم ناوبری و جنگی ، رادارهای جستجوی سطحی ، زیر سایبان های اولیه و ثانویه و سایر حسگرهای ناوبری. اهداف اصلی ما ارائه راه حل های مقرون به صرفه و واقعیت بخشیدن به برنامه است “، مایکل کوریگان ، مدیر سایت سایت تأسیسات Northum گرومن در شارلوتزویل ، ویرجینیا ، جایی که تجهیزات ساخته شده و آزمایش شده است ، به National National گفت.

برداشت هنرمند از OPC.

برداشت هنرمند از OPC.
(با مجوز از گروه کشتی سازی شرقی)

نیاز به بهینه سازی دامنه منابع موجود و بازده پیشرانه بخشی از دلایلی است که برای اولین بار در ناوگان CG ESG جدید با سیستم های پیشرانه دیزل الکتریکی دیزلی کمکی برای افزایش کارایی و ظرفیت نگهداری ساخته شده است.

“اگر مشاهده ای انجام دهید ، می توانید از ژنراتورها برای سرویس دهی به کشتی ها و برق استفاده کنید تا با سرعت مناسب برای صرفه جویی در مصرف سوخت حرکت کنند.” رابرت پاپ (عقب نشینی) ، فرمانده پیشین گارد ساحلی و رئیس فعلی دفاتر DC ESG ، به The National Interest گفت.

پاپ توضیح داد که چشم انداز مهندسی کشتی از بدو تأسیس به این رویکرد تاکتیکی و فنی متکی بوده و بر شبکه و C4ISR تأکید دارد تا از جمله موارد دیگر ، دامنه نظارت بر فرزهای متوسط ​​متوسط ​​را گسترش دهد. پاپ پس از دهه ها خدمت و فرماندهی برش های فرز متوسط ​​، برای مدت ده ها سال اضافه كرد كه توانایی نظارت آنها اغلب به رادار كشتی سطحی “چیزی در حدود 20 مایل” محدود می شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

پاپ افزود: “اکنون ، به لطف C4ISR و توانایی به اشتراک گذاری داده های ماهواره و هواپیما ، می توانیم کشتی های خود را هوشمندتر کنیم. به جای فقط جستجو ، می توانید کشتی ها را دقیقاً در جایی که برای جستجو نیاز دارند هدایت کنید.”

کریس آزبورن سردبیر دفاعی نشریه National Interest است. آزبورن پیش از این در پنتاگون به عنوان یک متخصص بسیار واجد شرایط در دفتر دستیار وزیر ارتش – خرید ، تدارکات و فناوری خدمت می کرد. آزبورن همچنین به عنوان یک متخصص نظامی پیشرو و زمینی در شبکه های تلویزیونی ملی کار کرده است. او یک متخصص نظامی مهمان در فاکس نیوز ، MSNBC ، کانال نظامی و کانال تاریخ است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات تطبیقی ​​از دانشگاه کلمبیا است.

[ad_2]

منبع: router-news.ir