کیت مکش هوا با کیفیت عالی برای خودروهای ایرانی و خارجی 2021

یکی از مهم ترین بخش های تنفس خودرو، عبور جریان هوا از فیلتر هواست. روی خود کیت نیز ۲۰۶ به صورت برجسته حک شده و به این ترتیب با بالا زدن کاپوت همه از دیدن آن لذت می برند و نمایی متفاوت با سایر خودروهای مشابه خواهد داشت. کیت مکش هوا خنک اسپورت 3 اینچ با ورود راحت تر هوای خنک به موتور باعث کاهش استهلاک موتور ، بهتر پر شدن سیلندر موتور از هوای خنک و اکسیژن و در نهایت موجب افزایش چشمگیر شتاب خودرو و کاهش مصرف سوخت آن میشود. کیت های مکش هوا به علت قرار گیری در مسیر جریان آزاد هوا و همچنین فضایی دور تر از موتور خودرو، علاوه بر افزایش حجم هوای ورودی، هوایی خنک تر نسبت به حالت قبل را به سمت پیشرانه خودرو می فرستند. ورود ریزگردها به درون موتور موجب آسیب رسیدن به موتور و کوتاه تر شدن عمر آن می شود، به همین علت به کارگیری فیلتر هوا بسیار پراهمیت است.

بالارفتن دمای گیربکس علاوه بر آسیب به خود گیربکس منجر به ضربه زدن یا تقه های گیربکس می شود. اگر دنبال شتاب بیشتر خودرو میباشید یا میخواهید خودرو خود را تیونینگ کنید یکی از قدم های اول برای این کار نصب کیت مکش است. از چندین فیلتر عبور میکند تا به دریچه گاز برسد و این یعنی تنظیم هوای ورودی توسط فیلترهای نصب شده که کارخانه این مورد را بر روی خودرو ها ارائه میکند. در سایز فیلتر استاندار یک خودرو ساخته می شود و برای نصب این فیلتر کافیست فیلتر کاغذی نصب شده در محل مربوطه را درآورده و این فیلتر را به جای آن قرار دهید. جواب این سوال را با یک مثال می دهیم: خودرو H30 CROSS – اچ سی کراس که موتور آن TU5 و ایسیو بوش ME 7.4.4 یورو ۴ می باشد، این خودرو زمانی که با بنزین ایران کار می کند دارای ناک یا احتراق زود رس می باشد که دلیل آن استفاده از بنزین یورو ۲ در خودرو یورو ۴ می باشد. بیشتر وسایل نقلیه مدرن یک رایانه کوچک (ECU)دارند که وظیفه کارکرد موتور را بر عهده دارد. در درجه اول صرفه اقتصادی این قطعه است زیرا هزینه ساخت و جنس مورد استفاده در فیلتر های اسپرت نسبت به معمولی گران تر بوده و در قیمت نهایی خودرو تاثیر زیادی می گذارد دوم زمان ساخت این فیلتر نسبت به معمولی بیشتر بوده و از این رو برای کارخانه تولید کننده خودرو صرفه زمانی نیز ندارد از دلایل دیگر می توان گفت به دلیل تغییر صدای موتور خودرو کارخانه از این فیلتر ها صرف نظر می کند.

به دلیل قابلیت تمیز کردنی که فیلتر هوای این کیت دارد نیاز به تعویض مداوم ندارد و به راحتی میتوان به وسیله باد گرفتن و شست و شو آن بیش از 50 هزار کیلومتر از آن بهره برد و هزینه های مکرر تعویض فیلتر هوای فابریک را کاهش دهد. ?وقتی که قطعات را از متخصص اون قطعه خریداری کنید مطمئناً با کمترین هزینه بالاترین بازدهی وقدرت را میگیرید? کیت مکش دنا توربو ?کیفیت اتفاقی نیست? ?تیونینگ نصف جهان تنها تولید کننده کیت مکش به صورت کامل حرفه ای با دستگاه های جوش ارگون لیزر و روتاری به صورت کاملا شرکتی با برند ثبتی TNJ در درایران? ?تضمین افزایش 4تا7 اسب بخار و گشتاور روی داینو ⭕تضمین بالاترین بازدهی وبالاترین کیفیت ومتریال ☑️کیت مکش دائمی وعمری ✔️رفع کامل کپ وتاخیر دریچه گاز ?بالارفتن قدرت و راندمان موتور ✅ایجاد صدای اسپرت ⚪ کشش بهتر ماشین در سربالایی ?افزایش محسوس شتاب اولیه و ثانویه ?بالارفتن حساسیت پدال گاز ⭕5سال ضمانت بی قید وشرط کیت استیل ⚪قیمت مناسب و مادام العمر بودن قطعات استفاده شده درکیت ?استعلام قیمت:وات ساپ .تماس .

ولی از آنجایی که آلومینیوم وزن کمتری نسبت به استیل داشته و دما را نیز بهتر کنترل میکند، انتخاب هوشمندانهتری است. انجام می گیرد. اعداد پایین تر از ۱۰۰ نشان دهنده این موضوع است که هوا راحت تر به نسبت فیلتر هوای معمولی و جعبه هوای معولی وارد محفظه احتراق می شود. اکسیژنی که در حال حاضر وارد سیلندرهای شما میشود، حجم کمی داشته و از مجاورت گلوی اگزوز رد میشود. سیلندرهای شما با هوای داغ کار میکنند و این مسئله، توان موتور را کاهش داده. این افراد در حقیقت به جای حل مسئله و رفع سر منشا ایراد صورت مسئله را پاک می کنند. اولین و مهمترین مسئله جهت تقویت موتور هر خودرو کیفیت و مقدار هوای ورودی به موتور خودرو جهت سوخت و ساز است که این قضیه ارتباط مستقیم با راندمان و کارکرد موتور، شتاب خودرو، میزان مصرف سوخت و غیره دارد و وظیفه این کار به عهده کیت مکش خودرو می باشد. برند های مختلفی در بازار که قیمت پایین بین 40 تا 80 هزار تومان دارد جزو کیت های مکش متفرقه هستند که فقط ظاهر کیت مکش دارند اما از لحاظ فنی و تاثیر روی کارکرد موتور،هیچ تاثیری نداشته بلکه برای موتور ، منیفولد و دریچه گاز مضر نیز هست .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>