[ad_1]

حمله گروهان به وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین ، گروه های تسلیحاتی با هواپیماهای بدون سرنشین منفجره کوچک و سیستم های بدون سرنشین کم ارتفاع ، ارزان ، ساخت تجاری و دسترسی آسان به هوا و خشکی و دریا اکنون به سرعت توسط دشمنان بالقوه ایالات متحده مانند چین ، روسیه و ایران در دست خرید است. پرچم ها و هشدارهای هشدار دهنده در سراسر پنتاگون.

گزارش اخیر پنتاگون به نام استراتژی هواپیماهای ضد تانک وزارت دفاع ایالات متحده به طور خاص از این کشورها به عنوان یک تهدید جدی و جدی برای هواپیماهای بدون سرنشین کوچک یاد می کند ، بخشی از آن به دلیل پیشرفت های سریع فن آوری و گسترش چنین پیشرفت هایی در تجارت جهانی است. بازار فعالیت

روسیه در هنگام حمله به اوکراین با استفاده از EW (جنگ الکترونیکی) و هواپیماهای بدون سرنشین توجه جهانیان را به خود جلب کرد ، زیرا از سیستم های بدون سرنشین برای انتقال اطلاعات برای هدف قرار دادن دارایی های روسیه برای حملات هوایی و زمینی استفاده شد. هواپیماهای بدون سرنشین روسی مجهز به سلاح ، سنسورهای با فاصله کمتر ، سنسورهای با دقت بالا و افزایش ارتباط و هماهنگی در شبکه ، به سرعت توانایی های جدید تاکتیکی را برای حمله به دشمنان به دست می آورند. یکی از مواردی که روسیه احتمالاً روی آن کار کرده است ، روش های همگام سازی حملات ، مسدود کردن و شناسایی EW ها با هواپیماهای بدون سرنشین است تا قابلیت های عملیاتی را چند برابر کند.

در این گزارش آمده است: “روسیه با بهبود مجتمع اطفا حریق و شناسایی و حمله به UAS ، سکوهای sUAS را به بخشی جدایی ناپذیر از توانایی های نظامی آینده خود تبدیل می کند.”

SEA DANDS FOR SEA HANDS FOR OCEAN ATTACK

این گزارش همراه با ردیابی خرید و توسعه هواپیماهای بدون سرنشین در چین ، تهدیدهای ایران و همچنین حملات به هواپیماهای بدون سرنشین کوچک را ذکر کرده است.

پنتاگون

در این گزارش آمده است: “مأموران ایرانی به طور فعال با sUAS عملیات جنبشی را انجام می دهند. حملات سال 2019 به تأسیسات مهم نفتی در عربستان سعودی نشان داد كه چگونه می توان از sUAS برای حمله و ایجاد اختلال در زیرساخت های مهم استفاده كرد.”

عواقب تاکتیکی آن کشورهایی که زرادخانه مینیدرون زیاد و زیادی دارند چیست؟ به نظر می رسد که از نظر جنبه های فوری قابل توجه بوده و احتمالاً از جمله بر پیاده نظام پیاده ، سیستم های کنترل و کنترل ، پدافند هوایی و فناوری هدایت تأثیر بگذارد. رادارهای پدافند هوایی می توانند توسط گروههای مجهز به وسایل نقلیه کوچک مجهز به هواپیمای بدون سرنشین متراکم یا بیش از حد بارگیری شوند ، تحت پوشش فناوری ISR (اطلاعات ، نظارت و شناسایی) قرار گرفته و یا به سادگی توسط دشمنانی که به دنبال کاوش مرزهای آنتن به منطقه ای هستند که نیاز به حفاظت دارد. افزایش شبکه و هماهنگی بین چندین هواپیمای بدون سرنشین و واحدهای فرماندهی و کنترل به طور تصاعدی کشنده بودن هواپیماهای بدون سرنشین کوچک را افزایش می دهد ، زیرا آنها می توانند برای تسریع و ساده سازی حملات به وابستگی ، سرگرمی ، اشتراک اطلاعات و انتقال جهت های خاص منجر شوند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

همه این عوامل احتمالاً مبنایی برای دلیل ردیابی گسترده پنتاگون و ارتش سلاح ها و فناوری ضد پهپادی مانند سیار ، سیستم های تشخیص رادار چرخان و تعدادی سلاح با اثر دفاعی مانند لیزر ، موانع ضد هوایی و سینتیک هستند. گزینه هایی مانند سلاح و موشک رهگیر. به عنوان مثال ، ریتون دارای یک فناوری به نام رادار KuRFs (سیستم فرکانس رادیویی باند Ku) ، یک سیستم ردیابی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین متحرک است که با شبکه ها و کنترل آتش ادغام می شود تا سنسورها را با تیراندازها یا “تأثیرگذارها” جفت کند. سیستم های رایانه ای ، که به طور فزاینده ای توسط هوش مصنوعی فعال می شوند ، می توانند مشخصات تهدید را تشخیص دهند ، اطلاعات را سازماندهی کرده و به سرعت پاسخ محافظتی بهینه ، متناسب با حمله را شناسایی کنند. شاید مناطق شهری و بسیار پرجمعیت بتوانند استفاده از رهگیر جنبشی مانند موشک را که می تواند باعث تکه تکه شدن و مواد منفجره بیشتر شود که خطری را برای غیرنظامیان ایجاد می کند ، کمتر مناسب باشد؟ شاید مه آلود بودن شرایط آب و هوایی مانند مه ، باران یا برف باعث تضعیف پرتوی لیزر شده و نیاز به محلول سینتیک یا EW داشته باشد.

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –

[ad_2]

منبع: router-news.ir