F-35 آلاسکا در حال آماده سازی برای یک جنگ بزرگ قطب شمال زیر صفر است


در صورت نیاز سانتا و جن ها به محافظت نظامی در برابر حمله خصمانه به قطب شمال ، نیروی هوایی آمریکا با جنگنده های F-35 و F-16 آماده حمله سریع بود.

سرویس 354 بال جنگنده در پایگاه نیروی هوایی ایلسون ، آلاسکا ، برای آماده سازی برای جنگ در قطب شمال در هوای تاریک و سخت ، از کوتاهترین روزهای سال استفاده می کند. هر واحد پرواز در پایگاه برای آنچه که نیروی هوایی آن را پیاده روی فیل می نامد ، در باند جمع شده بود. بیش از سی جنگنده و دو هواپیمای سوخت رسان در این تمرین شرکت کردند.

سرهنگ دیوید اسکالیکی ، فرمانده نیروی ویژه 354 در یک گزارش بی بی سی گفت: “پیاده روی فیل فقط استفاده از توانایی ما برای واکنش سریع نیست.” “این برای نشان دادن آنچه که در Eielson AFB در مورد خلبانان پشت صحنه ما نشان داده می شود ، نشان دادن قدرت ما در عرصه قطب شمال است.”

آزمایش نیروی هوایی سلاح های دیرتر پیکربندی شده از آتش که از زمین متصل شده اند

هواپیمایی که به 354 بال جنگی و 168مین بال پارک ، در تشکیل در پایگاه نیروی هوایی ایلسون ، آلاسکا ، 18 دسامبر سال 2020 اختصاص داده شده است. در آزمایشی که توانایی های آمادگی 354 را نشان می دهد ، بیش از 30 هواپیما به سرعت تولید و آماده پرتاب شدند. بال اول و بال 168.

هواپیمایی که به 354 بال جنگنده و 168 بال پارک در تشکیل در پایگاه نیروی هوایی ایلسون ، آلاسکا ، 18 دسامبر سال 2020 اختصاص داده شده است. بیش از 30 هواپیما به سرعت تولید و آماده شدند تا در آزمایشی نشان دهند. 354 آمادگی. بال اول و بال 168.
(عکس توسط نیروی هوایی ایالات متحده توسط هواپیمابر ارشد Keith Holcomb)

این سازند شامل هجده جنگنده مخفی F-35A ، دوازده فروند F-16 و دو هواپیمای Stratotanker KC-135 است.

حضور قطب شمال برای نیروی هوایی بسیار مهم است ، زیرا بیشتر و بیشتر کشورها به سرعت به دنبال ایجاد نفوذ ، رقابت برای منابع و تقویت حضور خود در منطقه هستند. در صورت نیاز به توانایی نظامی برای پاسخگویی سریع ، اگر مثلاً گوزن های شمالی سانتا ناگهان در آتش دشمن غوطه ور شوند ، نیروی هوایی به سرعت از مجاورت خود با منطقه از طریق آلاسکا برای ایجاد حضور سریع استفاده می کند.

در آماده سازی برای این نوع احتمالی ، جت F-35 به طور ویژه در آزمایش های دقیق آب و هوایی آزمایش شد تا اطمینان حاصل شود که می تواند در سخت ترین شرایط از جمله توانایی انجام ماموریت ها در 40 درجه زیر صفر فارنهایت عمل کند. آزمایشات هوای سرد چندین سال پیش به عنوان بخشی از تمرین جنگ قطب شمال برای آزمایش این جت در میان وزش شدید باد ، تابش خورشید ، رطوبت ، باران ، تجمع یخ و گرداب در گردبادها و برف انجام شد. هواپیما هنگام آزمایش روی یک طناب “درجا پرواز کرد” و با برف ، یخ و دمای شدید زیر صفر منفجر شد. برای زنده ماندن در شرایط سخت ، خلبانان لباس های حرارتی ویژه و یک لایه خارجی حرارتی اضافی دریافت می کنند که همه آنها با لباس برفی اضافه می شود. خلبانان همچنین از چکمه های قطب شمال ، جوراب های سنگین زمستانی و دستکش های مخصوص پرواز زمستانی استفاده می کنند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

آزمایشات اقلیمی تا حدی برای اطمینان از عدم غیرفعال شدن سیستمهای تسلیحاتی مانند تپانچه 25 میلیمتری F-35 یا دوربینهای EO-IR در اثر یخ یا دمای انجماد انجام شده است. سیستم های گرمایشی مانند الکترونیک هواپیما یا گرمای موتور می توانند به یخ زدایی از مناطق بدنه و سیستم های حسگر مرتبط کمک کنند. با این وجود ، هنوز اختلاف زیادی بین دمای هوا و هواپیما وجود دارد که می تواند باعث افزایش سیگنال رادار و احتمالاً کاهش کارایی مخفی کاری شود. در نتیجه ، اگر گرمای هواپیما سیستم ها را از دمای خارج متمایز کند ، سلاح های گرمایشی ممکن است بیشتر به اهداف خود برخورد کنند.

“کریس آزبورن سردبیر مسئول” است. جنگجوی Maven و دبیر دفاع منافع ملی –


منبع: router-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>